SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Tkanka tłuszczowa utrzymuje się mimo diety i ćwiczeń

Wysłana -
Siema, po operacjach kolana (i pięciu latach spędzonych bez jakiejkolwiek aktywności fizycznej), postanowiłam iść na siłownię. Zaczęłam we wrześniu ubiegłego roku, oczywiście ze wszystkimi możliwymi błędami, jakie tylko początkujący na siłowni może zrobić. Przede wszystkim źle dobrałam suplementację i dietę. W tym momencie z suplementacji zrezygnowałam w ogóle. Dietę stosuję nadal. Po dwóch miesiącach przerwy, pod koniec stycznia, wróciłam do ćwiczeń i diety. Na siłownię chodzę cztery razy w tygodniu, dwa razy w tygodniu ćwiczę w domu. Dietę mam na ujemnym deficycie, aktualnie 1200 kcal. Jem bardzo dużo twarogu dziennie, do tego kasza, warzywa, owoce, płatki owsiane, jajka i pierś z kurczaka. Czasami zdarzy mi się małe odstępstwo od diety, ale chyba nie przytyje mi się od wafla ryżowego. Moim problemem jest to, że owszem, mięśnie są mocniejsze, natomiast tkanka tłuszczowa nie schodzi w ogóle. Nawet trochę. Jest jej cały czas tyle ile było. Nie wiem co robię źle, dlaczego nie widzę żadnych efektów, nawet najmniejszych. Najgorzej jest na brzuchu. Co powinnam zmienić żeby zredukować tę tkankę tłuszczową? Z góry dzięki
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jesz za mało. 1200 kcal to dla dwulatka może być mało. Twaróg to też nie superfood, może powodować zatrzymywanie wody - nie jestem zwolenniczką eliminacji nabiału, ale jestem zwolenniczką eliminacji produktów, które nam szkodzą. Wafle ryżowe to też nie jest coś fit, tylko coś bardzo przetworzonego, co można zjeść jak już nie ma nic innego. Chleb żytni razowy będzie lepszym wyborem.
Wysłana -
Ale czy na redukcji nie powinnam schodzić z tymi kaloriami w dół? I w takim razie czym mogę sobie to białko w diecie ogarnąć? Chudy twaróg wydawał mi się najzdrowszą opcją
Wysłana -
Tak, z kaloriami się schodzi, ale nie poniżej podstawowej przemiany materii

Twaróg chudy jest przetworzony, lepszy półtłusty.

Tłuszcz jest w diecie niezbędny.

http://www.sfd.pl/Odżywianie_i_Odchudzanie-f10.html  proponuję wrzucić dietę do oceny w tym dziale, to się skoryguje.
Wysłana -
Jak koleżanka już wspomniała, za mało kalorii, co skutkuje rozwaleniem metabolizmu, no i zapewne gospodarki hormonalnej.
Wysłana -
Redukcja tłuszczu zapasowego to oczywiście dieta na ujemnym bilansie energetycznym ale nie głodówka bo to dwie różne rzeczy.
Wysłana -
Lekarz dał zielone światło na trening ? Wszystkie ćwiczenia na dolną połowę ciała możesz wykonywać?
Wysłana -
Mogę jak najbardziej
Wysłana -
To wybrałbym proste FBW oparte na wolnych ciężarach, chociażby :

1.Wykroki w tył 4 x 10, sprawdź czy kolano się nie odzywa
2.Ściąganie na wyciągu górnym na plecy 4 x 10
3.Wyciskanie sztangielek na ławcze dodatniej 4 x 10
4.Wyciskanie sztangielek siedząc na barki 4 x 10
5.Prostowanie z liną wyciągu 4 x 10
6.Uginanie ze sztangielkami 4 x 10


Do tego oczywiście dieta.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź