SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Test redukcyjny - podsumowanie str 38. - monkey22 VS Pitbull61, REDOX EXTREME ALLNUTRITION

Wysłana -



Witam wszystkich .
Dziękuje za możliwość udziału w teście REDOX EXTREME organizowanym przez SFD oraz ALLNUTRITION

Większość bywalców strony SFD oraz grupy na FB w mniejszym lub większym stopniu poznało już moją skromną postać więc są rozeznani w tym co i jak robie , dla tych co jeszcze mnie nie znają przygotowałem mały opis w pigułce .

Tomasz - lat 38
Wzrost - 164cm
Waga - 69kg
Staż - niecałe 3 lata z czego pierwsze 9 miesięcy głównie programy typu INSANITY i INSANITY MAX 30

Tak zmieniała się moja sylwetka przez ten okres
Na zdjęciu efekty końcowe danych cyklów ( Start , redu,masa,redu {brak foto masy -utrata danych} ,redu,aktualne)



Obwody aktualnie:

Klatka --100
Biceps--36
Pas na wysokości pępka-- 84
Biodra--86
Udo--55
Łydka--37

Nie uczęszczam na siłownie , nie korzystam z trenerów i dietetyków , całą wiedze czerpałem i nadal czerpie tylko z Internetu ( głównie forum SFD i grupa SFD) - cały czas się uczę i jeszcze kilka lat pracy mnie czeka , ale warto 
Ćwiczę tylko w domu i w plenerze , wszystko na minimum sprzętu i obciążenia ( stojaki nabyłem dopiero 5 miesiecy temu )

Tak prezentuje się moja cała siłownia + drążek i roller



Aktywność w ciągu dnia wygląda podobnie jeśli chodzi o tydzień pracy ( w weekendy jest troche lżej)

5.40 -- piechotą do pracy 2km --praca od 7 do 17 ( ciężka przy parkietach - dużo noszenia materiałów i sprzętów, kilometry spacerowania za dniówkę .. Do domu wracam po 17 lub przed 18 piechotą 2km , Jedzenie , troche czasu z rodziną i zazwyczaj od 19 do po 20 trening , Później znów jedzenie oraz około godzine zajmuje mi przygotowanie jedzenia na nastepny dzien . Zazwyczaj do spania koło 23/24 ,więc zwyczajnie nie mam szans na siłownie tym bardziej teraz jak w zeszłym tygodniu urodziło mi się drugie dziecko :) .



Tak natomiast prezentuje się obecnie sylwetka







Jeśli chodzi o dietę i wszystko co z nią związane to moje 0 wynosi +- 3000kcal , redukcje planuje wystartować od 2600kcal i na takim poziomie zostać +- 2 miesiące ( wole dokładać aktywności niż ciąć kcal)
Białko 2,5g/kg ( 170g)
Tłuszcze 1,5g/kg ( 110g)
Węgle reszta ( 230g)



Startuje od FBW 3x - pierwszy raz w zyciu będę miał styczność z takim treningiem , do tej pory SPLIT
Z czasem będę dokładał bieganie w DNT i jakieś małe wyskoki na osiedlową zieloną siłownie .

FBW A-B-C

Zestaw A

Nogi:
1.Przysiady z sztangą na barkach 3s 12p
2.Wspiętki na palcach ( sztanga)
Plecy: Wiosłowanie sztangą stojąc podchwyt 3s 12p
Klatka: Wyciskanie Sztangielek na płaskiej 3s 12p
Barki:
1.Wyciskanie sztangielek z klatki w siedzeniu 3s 12p
2.Face pulls sztangą w lezeniu na ławce 2s 12p
Triceps: Wyciskanie francuskie sztangielkami 2s 12p
Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s 12p

Zestaw B

Nogi:
1. Syzyfki 3s 12p
2.Martwy ciąg na „prostych” nogach 3s 12p
Plecy: Podciąganie na drążku nachwyt 3s max
Klatka: Wyciskanie sztangi ławka skos dodatni 3s 12p
Barki:
1 Wznosy ramion przodem 3s 12p
2.Odwoczenie ramion w bok młotki w opadzie siedząc 2s 12p
Triceps: Pompki odwrotne 2s 12p
Biceps: Uginanie młotki siedząc 2s 12p


Zestaw C
Nogi:
1. wykroki z sztanga 3s 12p
2. Żuraw 3s 12p
Plecy: Martwy ciąg 3s 12p
Klatka: Pompki na poręczach z obciążeniem 3s 12p
Barki: Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia wąsko 3s 12p
Triceps: Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie 2s 12p
Biceps: Uginanie ramion z sztangielkami na przemian „z supinacją nadgarstka” 2s 12p





DT:
Rano- Witaminy+Wit D 1500+ Wit C 200+Wit D3 K2 + Omega3
Przed treningiem - REDOX EXTREME 3tab + Citrullina 3g + L-arginina 3g+ Tauryna 3g + Tyrozyna 3g + Kreatyna mono 3g + Caffeina 200 + Power Shot ½
W trakcie treningu - BCAA 2:1:1 15g
Po treningu – Kreatyna mono 3g
W ciągu dnia MSM 0.5g

DNT:
Rano – REDOX EXTREME 3tab + L-Arginina 3g + Kreatyna mono 6g + BCAA 2:1:1 10g
W ciągu dnia - Witaminy+Wit D 1500+ Wit C 200+Wit D3 K2 + Omega3 +MSM 0.5g


Foto przedstawia zestaw jaki został mi ufundowany przez SFD oraz ALLNUTRITION ( dodatkowo posiadam inne swoje suple )




Wyliczony poziom BF przy pomocy fałdomierza dołączonego do REDOX EXTREME


Brzuch 28 22 26=== srednia 25mm

Klatka 18 20 22=== srednia 20mm

udo 18 14 20 === srednia 17mm

suma 17 + 20 + 25 === 62mm


Body density = 1,1093800 - (0,0008267 x 62 ) + 0,0000016 x 3844) - (0,0002574 x 38)


BD = 1,1093800 - 0,0512554 + 0,0061504 – 0,0097812 === 1,0544938


BF% = (457 / 1,0544938) - 414,2=== 19,1
BF% = (495 / 1,0544938) – 450====19,4
BF%= (średnia z obu wyliczeń) 19,25 %


To chyba najważniejsze informacje o mnie , reszta wyjdzie w trakcie testu I podczas prowadzenia wpisów .
Teraz przyszedł czas na konkretną redukcjeeeee
NO TO OGIEŃ!!!!!!!!!!!!!!

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -


Na początku jeszcze raz serdecznie dziękuję sponsorowi za zaufanie i ze swojej strony gwarantuje pełne zaangażowanie



Ostre cięcie !!!

Generalnie cel jest taki, żeby wyciąć ile się tylko da. Nie ukrywam, iż chciałbym, aby chociaż górne brzucha były uwidocznione choć trochę na koniec testu, aczkolwiek łatwo nie będzie, bo wskakuje prosto z masy i 4k kcal. 8tyg to jednak czas, w którym wiem, że jestem w stanie to zrobić Po teście masa jakościowa z 6-8tyg, a potem tnę już do poziomu "forma życia"



Nick: pitbull61
Wiek: 38
Staż: od 01-01-2010
Wzrost: 176 cm
Waga ciała: 82,9 kg

%bf: 15,18

Kalkulacja %bf:

Klatka - 15mm

Brzuch - 21mm

Udo - 11mm

BD - 1,0642783

http://www.sfd.pl/art/Odchudzanie/Fałdomierz__zmierz_swój_poziom_tłuszczu-a1178.html

Obwody:

Brzuch (na wysokości pępka): 90,5
Klatka: 115
Biceps (napięty) lewy/prawy: 38,5/41
Udo (środek)lewe/prawe: 54/54



Cukierki od sponsora





Własne











Trenuje pon, śr, czw, pt.

A - klata + plecy

1. Wyciskanie sztangi leżąc
7-10 serii progresywnej (ciężar do góry), następnie regresja 4,6,8,10 powt.
2. Podciąganie nachwyt
7-10 serii progresywnej (ciężar do góry), następnie regresja 4,6,8,10 powt.
3. Superseria 4 serie po 10-15 powt.
butterfly + przyciągnie linki wyciągu dolnego w siadzie.

B - nogi

1. Rozgrzewkowo zakroki - 4 serie po 10 powt.
2. Siady ATG
7-10 serii progresywnej (ciężar do góry), następnie regresja 4,6,8,10 powt.
3. Wykroki 5 serii po 6-8 powt na nogę.
4. Superseria 3-4seriie
Prostowanie nóg siedząc 10 powt
Uginanie nóg siedząc 10 powt

C - barki + ramiona

1. Wyciskanie hantlami siedząc
7-10 serii progresywnej (ciężar do góry), następnie regresja 4,6,8,10 powt.
2. Superseria unoszenia hantlami 3 serie po 5-10-15 powt.
3. Uginanie Zootman Curl 5 serii po 8 powt
4. Wyciskanie sztangi wąski chwyt na szerokość barków 5 serii po 5 powt
5. Superseria 3-4 serie :
Uginanie sztangi łamanej 8-12powt
Prostowanie linek triceps 8-12powt

Po każdym treningu w DT włączam cardio, zaczynam od 20 min.
W DNT bieg w terenie.



-Mięśnie dwugłowe ramion przodem



-Mięśnie dwugłowe ramion tyłem



-Bok luzem



-Mięśnie ud



Jak widać, jest nad czym pracować, także...

Ciśniem !!!

Trzymajta kciuki



Zmieniony przez - pitbull61 w dniu 2018-03-18 11:22:59
Wysłana -
obecny
bede kibicowac i op*****lac%)
Wysłana -
Świetnie wszystko rozpisane na start, Panowie trzymam kciuki za fajny i rzetelny test.

Życzę Wam powodzenia i na pewno będę śledził i dopingował
Wysłana -
powodzenia Panowie
Wysłana -
Powodzenia
Wysłana -
Dzięki Pany, od dziś już ciśniemy, nie ma przebacz !!!
Wysłana -
Arek jakbyś był kiedyś blisko Łodzi to daj znac, zrobimy jakiś trening
Monkey - tez jak coś zapraszam, ale Ty masz chyba dalej
Wysłana -
Dzięki wszystkim - do łodzi to tylko ponad 300 km więc nigdy hehe . Zapomniałem dodać wcześniej że ja wpiski będę dodawał raczej w godzinach późno wieczornych lub wczesno nocnych . Już się nie mogę doczekać wieczornego treningu , tyle nowości na mnie czeka .
Wysłana -
Jasne, jakby co dam znac na bank. Póki co czekam na ustawkę
Wysłana -
Panowie miłego testu.
Powodzenia!
Strona 1 z 39
Dodaj odpowiedź