SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

Test Enanthate solo, prośba o porady.

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 34
Waga 97
Wzrost 180
Obwód ramienia 43
Obwód klatki 114
Obwód uda 68
Obwód talii 92
Staż na siłowni Ćwiczę od 16 roku życia, 4 lata trenowałem 3-bój siłowy w czasach akademickich
Dieta (przedstaw ilość spożywanego białka, węglowodanów i tłuszczy) 5 solidnych posiłków
Ile i jakie przebyte cykle sterydowe Ten jest pierwszy
Opisz swój plan treningowy Siłownia 3 dni w tygodniu- Push, Pull, Legs. 3 dni aeroby w dni wolne.
Cel cyklu Poprawa sylwetki, masa mięśniowa
Ostatni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia nie dotyczy
Poziom BF% (tkanki tłuszczowej) nie mierzyłem
Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy) waga nie spada poniżej 93kg i nie urosła jeszcze powyżej 97kg
Stan zdrowia dobry
Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia zakola
PPM (podstawowa przemiana materii) nie wiem
Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą) Klata- 140, Martwy 210, Przysiad 190-to są wyniki bez sprzętu, kiedyś przy wadze 75kg. Teraz szkoda mi kolan i kręgosłupa i nie sprawdzam maksymalnych wyników.
Wysłana -
Witam,

Jestem w końcówce piątego tygodnia cyklu na testosteronie enanthate 250mg e5d. Chcę na dniach przybić Pengryl, opakowanie podzielone na trzy równe dawki e2d.
Zamieszczam wyniki badań przed cyklem i po czterech tygodniach.
Jak widać przed cyklem miałem już wysoko estradiol i prolaktynę i teraz jeszcze podbiło.
Mam pod ręką Tamoksifen tabletki 20 mg i Anastrozole tabletki 1 mg. W ciągu paru dni mogę mieć Cabaser.
Kiepsko się czasami czuję, może przez wysokie ciśnienie. W trzecim tygodniu zacząłem mierzyć i najpierw było w granicach 155/110, teraz pierwsze urosło i drugie spadło i jest w granicach 165/95. Przed cyklem miałem dobre ciśnienie.
Testosteron podbiło mi około 10 razy przy dawce 250 mg e5d. Był plan żeby podbić po pierwszych badaniach do 250 mg w pon i czw, ale nie wiem czy warto, jak jest tak wysoko.