SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

Test Enanthate solo, prośba o porady.

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 34
Waga 97
Wzrost 180
Obwód ramienia 43
Obwód klatki 114
Obwód uda 68
Obwód talii 92
Staż na siłowni Ćwiczę od 16 roku życia, 4 lata trenowałem 3-bój siłowy w czasach akademickich
Dieta (przedstaw ilość spożywanego białka, węglowodanów i tłuszczy) 5 solidnych posiłków
Ile i jakie przebyte cykle sterydowe Ten jest pierwszy
Opisz swój plan treningowy Siłownia 3 dni w tygodniu- Push, Pull, Legs. 3 dni aeroby w dni wolne.
Cel cyklu Poprawa sylwetki, masa mięśniowa
Ostatni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia nie dotyczy
Poziom BF% (tkanki tłuszczowej) nie mierzyłem
Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy) waga nie spada poniżej 93kg i nie urosła jeszcze powyżej 97kg
Stan zdrowia dobry
Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia zakola
PPM (podstawowa przemiana materii) nie wiem
Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą) Klata- 140, Martwy 210, Przysiad 190-to są wyniki bez sprzętu, kiedyś przy wadze 75kg. Teraz szkoda mi kolan i kręgosłupa i nie sprawdzam maksymalnych wyników.
Wysłana -
Witam,
Wysłana -
No siema co tam?
Wysłana -
Siema właśnie edytowałem ;)
Wysłana -
Wyniki badań przed wejściem na HCG (Ovitelle):
Estradiol 27,39 pg/ml 7,63-42,6 N
Prolaktyna 11.28 ng/ml 4,04-15,2 N

Poszło 1300 jednostek HCG podzielone na 6 razy e3d. Co poniedziałek 1/4 tabsa ari.
Wyniki:
Estradiol 36 pg/ml 7,63-42,6 N
Prolaktyna 13,5 ng/ml 4,04-15.5 N
Testosteron 582 ng/dl 249-836 N

Zaznaczę, że badania przed HCG robione jeden dzień po Ari, a badania po HCG robione 5 dni po Ari.

Rozumiem, że jak testosteron w normie to mogę wchodzić na cloma. Pytanie czy dalej dodawać 1/4 Ari na tydzień czy dać tamoksifen?
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Zmieniony przez - Prężny w dniu 2018-03-03 13:37:56
Wysłana -
Daj clom + nolva
Wysłana -