SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

Test Enanthate solo, prośba o porady.

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 34
Waga 97
Wzrost 180
Obwód ramienia 43
Obwód klatki 114
Obwód uda 68
Obwód talii 92
Staż na siłowni Ćwiczę od 16 roku życia, 4 lata trenowałem 3-bój siłowy w czasach akademickich
Dieta (przedstaw ilość spożywanego białka, węglowodanów i tłuszczy) 5 solidnych posiłków
Ile i jakie przebyte cykle sterydowe Ten jest pierwszy
Opisz swój plan treningowy Siłownia 3 dni w tygodniu- Push, Pull, Legs. 3 dni aeroby w dni wolne.
Cel cyklu Poprawa sylwetki, masa mięśniowa
Ostatni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia nie dotyczy
Poziom BF% (tkanki tłuszczowej) nie mierzyłem
Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy) waga nie spada poniżej 93kg i nie urosła jeszcze powyżej 97kg
Stan zdrowia dobry
Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia zakola
PPM (podstawowa przemiana materii) nie wiem
Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą) Klata- 140, Martwy 210, Przysiad 190-to są wyniki bez sprzętu, kiedyś przy wadze 75kg. Teraz szkoda mi kolan i kręgosłupa i nie sprawdzam maksymalnych wyników.
Wysłana -
Aleks dziękuję za sugestie.
Jeszcze jedna sprawa. Mam Ovitrelle z apteki. Z tego co tutaj wyczytałem to warto bić hcg na bombie co 4 tyg.
Bedzie dobrze jak co 4 tyg podziele to Ovitrelle na 3 części i przybije 2150 jednostek e2d?
Wysłana -
Jak podzielisz na 3 części to jak nijak nie wyjdzie 2150 tylko 1666 z groszem. Jak widać teraz hcg dla każdego sprawa indywidualnie, jedni biją co 8 tyg 5000 iu rozbite na 2/3, inni co 6, kolejni co 4. Bij, badaj, zrozum swój organizm!
Wysłana -
Nie pamiętam dokładnie ale ovitrelle ma chyba 6.5 tyś jednostek. Mozesz bić jak napisałeś
Wysłana -
Tak jak piszesz kosta83. Ovitrelle 6500 jednostek. Podziele na 3 czesci e2d. Dzięki
Wysłana -
A to pardon w takim :)
Wysłana -
Prężny
Aleks dziękuję za sugestie.