SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Test Enanthate solo, prośba o porady.

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6736

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

34

Waga

97

Wzrost

180

Obwód ramienia

43

Obwód klatki

114

Obwód uda

68

Obwód talii

92

Staż na siłowni

Ćwiczę od 16 roku życia, 4 lata trenowałem 3-bój siłowy w czasach akademickich

Dieta (przedstaw ilość spożywanego białka, węglowodanów i tłuszczy)

5 solidnych posiłków

Ile i jakie przebyte cykle sterydowe

Ten jest pierwszy

Opisz swój plan treningowy

Siłownia 3 dni w tygodniu- Push, Pull, Legs. 3 dni aeroby w dni wolne.

Cel cyklu

Poprawa sylwetki, masa mięśniowa

Ostatni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia

nie dotyczy

Poziom BF% (tkanki tłuszczowej)

nie mierzyłem

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy)

waga nie spada poniżej 93kg i nie urosła jeszcze powyżej 97kg

Stan zdrowia

dobry

Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia

zakola

PPM (podstawowa przemiana materii)

nie wiem

Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą)

Klata- 140, Martwy 210, Przysiad 190-to są wyniki bez sprzętu, kiedyś przy wadze 75kg. Teraz szkoda mi kolan i kręgosłupa i nie sprawdzam maksymalnych wyników.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 40 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2369
Aleks dziękuję za sugestie.
Jeszcze jedna sprawa. Mam Ovitrelle z apteki. Z tego co tutaj wyczytałem to warto bić hcg na bombie co 4 tyg.
Bedzie dobrze jak co 4 tyg podziele to Ovitrelle na 3 części i przybije 2150 jednostek e2d?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 360 Napisanych postów 3449 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 56832