Dzisiaj chciałem dowiedzieć się czegoś więcej na temat promocji 'HAPPY HOURS W PIĄTEK 13.06.2014', bo na stronie jest opisana dość niedokładnie:
1. Czy promocja obowiązuje zarówno serie Home jak i Heavy ?
2. Jak rozwiązano problem żeby system obliczający całkowite koszty zamówienia odejmował koszt przesyłki w przypadku kiedy przekracza ona wartość 100 zł (warunek promocji, żeby klient nie płacił za dostawę). Zrobiłem mały test: wrzuciłem do koszyka towary za ok. 450 zł jednakże pomimo trwającej promocji nadal muszę do tego dorzucić ponad 100 zł za transport.
Sorry, ale jeśli tak mają wyglądać Państwa "promocje" i "metody informowania" klienta to ja rezygnuję (opis promocji na stronie WWW to też niezła kpina). Wyciągu HZ15 z dodatkami już u Was nie kupię, bo w zamówieniu wartym łącznie 620 zł aż 127zł to sam koszt przesyłki. W Marbo-Sport koszt transportu podobnego wyciągu z drążkami/uchwytami wynosi zaledwie 1/10 ceny całego zamówienia (40 z 398 zł).
No cóż - z braku informacji odpuszczę sobie tą dzisiejszą pseudopromocję, wy też nie zarobicie, a przy kolejnych zamówieniach (jeśli na takowe się zdecyduję) z pewnością nie ominę udzielenia opinii nt. żałosnego kontaktu elektronicznego z BOK Kelton.
Wydawało mi się, że po ostatnich problemach z drążkiem HD2 i ławeczką HL12 obsługa klienta poprawi się, że zaczną Państwo bardziej serio traktować klientów. Najwyraźniej srogo się myliłem. Wasza firma działa szybko tylko wtedy kiedy na ceneo.pl trafia o niej jakaś negatywna opinia. Wniosek nasuwa się prosty: Wam trzeba wystawiać negatywy żebyście zaczęli właściwie traktować kupujących (dosyć osobliwa forma motywacji), żeby w środku dniówki roboczej nie wydzwaniał pan Zych z gorącymi zapewnieniami poprawy i prośbami o wycofanie negatywa (bo jak mniemam powodują one spadek dochodów firmy).
EDIT: Proszę o nie usuwanie powyższego tekstu.
Zmieniony przez - DemonDakki w dniu 2014-06-13 23:18:34