SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

zamówienie nr. 302665

temat działu:

SKLEP SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 946

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 1295 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24734
Witam.
Mam pytanie, czy jest jakiś logiczny i sensowny powód dlaczego moje zamówienie złożone 2014-02-06 12:26:00 i zapłacone z 2 minuty później (zarówno moje jak i wasze konto jest w BZWBK więc przelew dotarł natychmiastowo) zostało tego samego dnia przekazane do pakowania i od tej pory cisza.
Teoretycznie skoro jest zapłacone powinno zostać wysłane już w czwartek popołudniu/ piątek rano, a do tej pory status jest wciąż nie zmieniony jak i nie posiadam nr listu przewozowego.
Slogan: Ekspresowa wysyłka traci chyba na znaczeniu, bo jeżeli nawet są jakieś problemu z moim zamówieniem(np. brak smaku/produktu) to po to jest tam mój telefon/mail bym mógł być niezwłocznie poinformowany. Dlatego płacę przelewem i wybieram kuriera by mieć towar jak najszybciej u siebie, a nie w okolicach środy(12.02.2014) jak pewnie zostanie wysłane dopiero w poniedziałek.
Pozdrawiam i licze na odpowiedź.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 1295 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24734
Niesamowita obsługa. Od rana wszystkie inne tematy dostały odpowiedź, a ten został nie zauważony. Po rozmowie telefonicznej rano i zapewnieniach, paczka została przed chwilą dopiero wysłana, . Ja jestem w stanie zrozumieć problemy/opóźnienia ale nie totalny brak reakcji i ignorowanie klienta, czuje się zawiedziony i rozczarowany podejściem do klienta, i tym że ewidentnie mój temat został zignorowany.

Zmieniony przez - Vaadeer w dniu 2014-02-10 15:32:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
shila sklep.sfd.pl
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2771 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12919
Witam,
Uprzejmie pana przepraszam za moje niedopatrzenie.

Zmieniony przez - shila w dniu 2014-02-11 11:03:37

SKLEP.SFD.PL

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Numer zamówienia: 303141

Następny temat

Dostawa

WHEY premium