SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tanie stojaki pod sztange

temat działu:

Marbo

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8113

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4
Witam,
niedawno kupiłem ławkę MH-L115 oraz sztangielki, a teraz mam zamiar dokupić gryf i stojaki.
Cena powiedzmy, że do 400 zł i zastanawiałem się MH-S001 i MS-S108. W sumie to proszę o poradę czy warto dopłacać do S108. Ćwiczę sam, a co do ciężarów to myślę, że 25kg to obecnie max (jestem naprawdę początkujący :D). Za te 150zł mógłbym dokupić prasę do nóg albo modlitewnik, więc co wy byście zrobili na moim miejscu?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 10581 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 218873
Zdecydowanie lepiej zainwestować w stojaki z asekuracją. Jest to ważniejsze niż prasa/modlitewnik.
Wraz z upływem czasu będziesz korzystał z większych ciężarów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 710 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6631
Racja, stojaki są ważniejsze ale myślę, że na poziomie wytrenowania autora jeszcze dużo czasu minie zanim zajdzie realna potrzebna asekuracji w ciężkich seriach jedyne co to na skosie ujemnym przydałby się niższy punkt zawieszenia sztangi niż tych stojakach z serii home ale do tego i tak jest potrzebna prasa by zablokować golenie ;) Ja bym wybrał podstawowe stojaki z serii home i prasę do nóg ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 10581 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 218873