sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl ATLETA

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

TEST - Atleta Łódź - czysta masa - by gustawo1995 !

Wysłana -
DZIEŃ 44


Posiłki rozpisane tak jak były zaplanowane ale nie dojadam wszystkiego, nie mam pojęcia o chodzi ale na wymioty mnie ciagnie jak proboje dojeść… Nawet po kardio apetyt nie skoczył

Do pierwszego posiłku: 40 g wpc
Po posiłku 2x vitamaxx,
Przed- 20g NO HARD PUMP
W trakcie- carbo 40 g
Po- isolat 30 g
Przed snem: 30 g kazeiny, 10 g argininy, 10g glutaminy, 2 x tribulus , 3 x zma

Przy plecach tak samo mega odczuwam brak siły..
PLECY
Podciąganie 11x +5kg x8 +5kgx6
Sciaganie wyciagu górnego na szeroko za głowe 55 kg x 12 50kg x 10 , 60 kg x 5
Sciaganie wyciagu górnego na szeroko do klatki piersiowej 45kgx12 50kgx10
Wiosłowanie hantelką kąt między nogami a tułowiem prawie 90 stopni - 22,5 kg 10, 22,5 kg 10
Wiosłowanie na maszynie (dwu rącz) po 20 kg na strone x 10p , po 25 kg na strone x 8
koci grzbiet z 15 kg x8 x8
+KARDIO 30 MIN


Zmieniony przez - gustawo1995 w dniu 2015-10-07 09:21:16
Wysłana -
DZIEŃ 45
Fajnie zakwasy na klacie się pojawiły po takiej przerwie plecki już tez zaczynam czuć .



Z posiłkami cały czas podobnie nie mogę dojeść i zostawiam trochę, raz więcej raz mniej, staram się przejadać tyle ile powinienem ale jest ciężko

Do pierwszego posiłku: 40 g wpc
Po posiłku 2x vitamaxx,
Przed- 20g NO HARD PUMP
W trakcie- carbo 40 g
Po- isolat 30 g
Przed snem: 30 g kazeiny, 10 g argininy, 10g glutaminy, 2 x tribulus , 3 x zma


NOGI
Przysiad 90 kg x 12, 100 kg x 6 110 x 4 (spadło sporo.)
Przysiad ze sztangą z przodu 60 kg x 10 70 kg x 4 70 kg x 4
Wykroki ze sztangą 36 kg x 8 36 kg x 7 , 36 kg x5+2x kettle po 8 kg x 5
uginanie nogi w wykroku na suwnicy smitha 20 kg x 10, 20 kg x 10, 20 kg x 10
prostowanie nóg w siadzie x10 x8
Wysłana -
DZIEŃ 46
Chodzić nie mogę :D



Ciagle nie dojadam.

Do pierwszego posiłku: 40 g wpc
Po posiłku 2x vitamaxx,
Przed- 20g NO HARD PUMP
W trakcie- carbo 40 g
Po- isolat 30 g
Przed snem: 30 g kazeiny, 10 g argininy, 10g glutaminy, 2 x tribulus , 3 x zma


BARKI:
Wyciskanie handelek 20 x 15 25 x 12 27,5 x 9 30 x 7
Wyciskanie na suwnicy smitha za głowa :25 x 12 35 x 10 40 x 6
Unoszenie wyciągu dolnego stojąc na łamanej (tył barków) x12, x10
Unoszenie na boki w opadzie tułowia (tył barków) 10kg x 10, 10 kg x 10
Unoszenie hantelek na boki (górny zakres ruchu o promieniu 30 stopni) 5kg x 12, 5kg x 12
Wysłana -
skoro ciągle nie dojadasz nie wiem jaki jest sens prowadzenia tego testu
wg mnie powinieneś go przerwać, 'naprawić się' i ruszyć na 100% od nowa tak abyś Ty i sponsor tego testu byli zadowoleni z podsumowania

ale to tylko moja skromna uwaga.


Zmieniony przez - Remik7 w dniu 2015-10-07 11:16:00
Wysłana -
Zdecydowanie masz rację.
Po konsultacjach z sponsorem stwierdziliśmy, że rzeczywiście to będzie lepsze dla mnie i dla dla nich.
Dzięki za rade :)

TEST ZAWIESZONY AŻ WRÓCE DO POPRZEDNICH PORCJI W POSIŁKACH !
Strona 5 z 5
Dodaj odpowiedź