SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

T3 dla kobiety przy zastoju wagi

Wysłana -
Aloha,

Zawsze wazylam 53-55.5kg, biegałam, yogowałam się i cwiczyłam siłowo; natomiast rok temu w maju zaczelam nowa prace, wrocilam z emigracji i praca byla mocno wegetatywna..14-16h masakry ze stresem w nadmiarze..no i przytylam 20kg.
W lutym tego roku rzucilam dziadostwo w cholere i wzielam sie za siebie, dieta keto od poczatku marca, od kwietnia zaczelam sie znowu ruszac. efekt taki, ze schudlam 12kg do teraz, natomiast w miedzyczasie mialam 2momenty plateu, gdzie waga mi stala, raz po jakis 3tyg.od rozpoczecia na 2tyg.,ale konsekwentnie sie trzymalam diety i dolaczylam cwiczenia, wiec szlo dalej..natomiast teraz od 5tyg.waga mi stoi i sie waha - 62-65kg..zeby ruszyc..zaczelam jeszcze biegac 2tygodnie temu..i w ramach nadgorliwosci i rozgrzewki na bosaka, tydzien temu zlamalam kosci w stopie.

Sedno: niedosc,ze waga mi stoi, to teraz mam jeszcze ograniczony zakres ruchu..moge robic pompki z podudziami na lozku, cwiczyc brzuch, plecy, nawet dupsko i tyly ud w podporze, ale nie zrobie dobrego cardio..zaprzyjazniony trenejro kolezanki znajac moja sytuacje polecil t3..prosze o jakies uwagi..czy przy diecie keto (20g węgli) i cwiczeniach stabilizacyjnych, branie ma sens? szczerze pwoiem jestem zdesperowana, ale i zdeterminowana, przeczesałam forum, zdania sa podzielone, ale mnie na utracie wagi mega zalezy, czy uwazacie, ze bez konkretnego cardio bedzie wycinka?

pozdro.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
A czy ten gosciu bedzie odpowiadal jesli spieprzy Ci tarczyce?
Wstaw ankiete i diete wg wzoru
Jakie jest Twoje zapotrzebowanie kaloryczne?
Wysłana -
Zacznijmy od tego czy napewno polecił Ci T3 czy tez T5 ??
Wstaw swoją diete do oceny
Wysłana -
na pewno T 3
Wysłana -
No to następny idiota a nie trener który poleca tak mocne środki dla osoby która nie ma dopracowanych podstawa .
Wysłana -
dieta ogólnie sklada sie z 2ch posilkow i 1przekaski, robie tez IF 16h, ale mam wrazenie,ze sie udodpornilam, wiec w oknie mam tak:
1posilek - jajecznica z 3jajek na boczku, pol avo, duzo zieleniny, salata, szpinak, jarmuz, ogorek, ziola, nacie+maly pomidor, kiszonki
2posilek - jakies miecho, stejk, podroby lub ryba, warzywa jak wyzej, plus dodatkowo jakies gotowane, szparagowa, brukselka, brokul itp.
PPM 1600
Wysłana -
1. WIEK: 32
2. WAGA: 64
3. WZROST: 161
4. WYMIARY:
-biceps: 28
-klatka: 94
-udo: 59
-talia: 74
5. STAŻ NA SIŁOWNI: kilka lat, przerwa roczna, aktualnie 1,5miesiaca
6. DIETA: keto
-białko:
-węglowodany: 20-30g
-tłuszcz:
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: nul
8. TRENING: ograniczony - 30-60min.x 5/tydz.
9. CEL CYKLU: redukcja
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA:
11. POZIOM BF%: 26%
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): do tycia
13. STAN ZDROWIA: dobry
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:
15. PPM (podstawowa przemiana materii): 1600
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata:
-martwy ciąg:
-przysiad:
Wysłana -
Diete wrzuc wg tego
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html ale juz widze ze to glodowka jakas tam gramatura jest? Jakies mieso?a to nie ma roznicy czy mieso bedzie mialo 2% czy 10% tluszczu
Od czego sie uodpornilas wg Ciebie?
Wysłana -
uodporniłam się od postu przerywanego, czyli 8h okno, gdzie jem i 16h nic, poza woda, powiem Ci szczerze Kamilu, ze moglabym jesc wiecej, ale nie jestem w stanie, tluszcz mnie bardzo syci, gramatura miesa czy ryby 200g z dodatkową łyżką klarowanego masla/smalcu do warzyw tez olej kokosowy, maslo klarowane, do salatek oliwa z oliwek jakies 2lychy+ocet jablkowy, staram sie pic rosol codziennie, biore tez suple: lyche tranu, wit d+k, lyche oleju lnianego, multiwitamine, b complex, ZN6, asparginian, ashwagandhe, kolagen z witamina c, kurkumine z piperyna i pije 3lwody z czego 1,5l to Muszynianka

zaraz ogarnę tę ankietę, myslisz, że za ostro z tym t3? tak jak mówię..jestem uziemiona i nie chciałabym sie jeszcze bardziej otluscic


Zmieniony przez - Larakoin w dniu 2018-06-26 16:59:00
Wysłana -
Ok czekamy na ankiete
Zrzut diety i wyliczenie zapotrzebowania
No nie wiem czy chcesz ryzykowac rozwaleniem tarczycy
Co do uodpornienia od if to przeciez to jest nie jest dieta tylko sposob spozywania posilkow i nie wiem czemu ludzie uwazaja ze na tym niewaiadomo jak schuudna,dla mnie jest to dobre dla osob ktorym takie dzielenie i jedzenie posilkow pasuje ze wzgledu na prace ktora wykonuja czy brak czasu na zjedzenie z innych powodow wiec nie wiec co tu sie uodparniac zreszta ile jestes na if?ludzie ten rodzaj odzywiania stosuja latami i nic nie ma miejsca o czym piszesz jakim uodparnianiu


Zmieniony przez - kamilplnk w dniu 2018-06-26 17:38:50
Wysłana -
moze powinnam napisac "uodpornianiu" mam na mysli to, ze jezeli trzymam diete, ruszam sie, a waga stoi mi 5-6tyg.to cos jest niehalo i jest to mocno demotywujace.
przejrzalam polskie i zagraniczne fora..i z tego co wyczytalam to trzymajac diete i cwiczac, po 2ch tygodniach mniej wiecej tarczyca wraca do samodzielnej pracy przy ladowaniu weglowodanami?


Zmieniony przez - Larakoin w dniu 2018-06-26 17:50:14
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź