SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Szybko słabnące miesnie

Wysłana -
Sprawa wygląda mniej więcej tak. Robię pompki już od jakiegoś czasu jako trening na górne partie. Nie jest to jedyne ćwiczenie tych partii, ale chyba tutaj problem jest najbardziej widoczny.
W praktyce moje ćwiczenie na obecnym etapie wygląda następująco:

1 seria - 40 pompek (+ przerwa ok 2 min.)
2 seria - 20 pompek (za cholerę nie dam rady więcej, po prostu bark sił w rekach) (+przerwa 2 min)
3 seria - 20 pompek (podobny wynik jak 2 seria) (+przerwa ok. 4 min.)
4 seria - 15 pompek (to już jest absolutny maks, mimo wydłużonej przerwy po 3 serii)

Ktoś spotkał się kiedyś z problemem tak szybko słabnących mięśni? Cały myk dodatkowo polega na tym, że po pompkach chce robić jeszcze inne ćwiczenia (np. rozpiętki) a niestety łapy są już mocno sfatygowane wiec nie mogę liczyć na pelnie korzyści w dalszych etapach.,
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
A co sie dziwic. to jest cos ala metoda wstepnego zmeczenia miesni gdyz w 1 serii praktycznie sie juz zajezdzasz. Kompletnie bez sensu :)
Wysłana -
Dobra, ale gdzie robię błąd? Za dużo powtórzeń w pierwszej serii?
Wysłana -
Błąd jest w tym ze w kazej serii robisz maksa tych pompek. Zrób sobie z 4 serie po 25 i tyle.
Wysłana -
A najlepiej 4x8-10 i co seria dodawaj troche kg.
Wysłana -
Dzięki chłopaki. Widocznie zupełnie nie ogarnąłem podstaw.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź