SFD.pl Kuchnia SFD

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Szybkie posiłki na mase do pracy

Wysłana -
Witam zna ktoś może jakiś szybki przepis na pełnowartościowy posiłek? Najlepiej taki który bez problemu zabiorę do pracy i przygotuje dzień wcześniej może być na zimno jak i na ciepło do odgrzania byle był w miarę szybki ponieważ nie mam dużo czasu na gotowanie za każdy sprawdzony przepis z góry dziękuję :)
Wysłana -
Witam



Nie ma jednej, uniwersalnej i zarazem optymalnej diety dla wszystkich. Dieta musi zostać indywidualnie dopasowana nie tylko do potrzeb organizmu i celu jaki przed sobą stawiasz, ale także do Twoich preferencji i zdolności kulinarnych oraz możliwości organizacyjnych i czasowych tak w kontekście przygotowywania posiłków jak i ich konsumpcji.


Tak naprawdę przekonanie, że porcję kurczaka z ryżem da się zjeść jedynie mając przy sobie mobilną kuchenkę gazową, patelnię i talerze jest nieuprawomocnione. Dysponując plastikowymi pojemnikami na jedzenie, przygotowane wcześniej danie można w zasadzie wszędzie ze sobą zabrać. Przy odrobinie inwencji twórczej będziesz w stanie przygotować nie tylko wartościowy, ale także smaczny posiłek. Grillowany kurczak, pieczona wieprzowina lub gotowana na parze ryba z ryżem, makaronem albo kaszą i warzywami oraz dodatkiem ziołowego sosu smakować może całkiem przyjemnie. Luksusem byłby dostęp do mikrofali w której taką potrawę można podgrzać przed spożyciem.

Kolejną opcją są kanapki, które w fitnessowym środowisku uchodzą za jedzenie drugiej kategorii. Tymczasem w wielu wypadkach taka forma posiłku sprawdzić się może znakomicie. Kanapki są wygodne i „obyte”, nie rażą w oczy tak jak pojemniki z jedzeniem. Oczywiście należy zadbać o odpowiednią jakość składników używając razowego pieczywa, dobrego jakościowego masła, mięsa przygotowanego w domu (zamiast wędlin, pasztetów czy dżemów), ewentualnie jaja gotowanego, sera podpuszczkowego lub twarogowego, a także z dodatkiem świeżych warzyw i przypraw ziołowych. Jako dodatek można dorzucić wybrany owoc, sok warzywny lub kefir.


Osoby, które cierpią na chroniczny brak czasu i nie bardzo mają możliwość przygotowywania sałatek lub gotowania mięsa powinny zainteresować się posiłkami, które można przygotować w kilka sekund z gotowych produktów. W takim wypadku łącząc w ramach jednego dania 2 – 3 elementy otrzymujemy pełnowartościowy posiłek. Przykład: 200g serka wiejskiego, garść orzechów włoskich i ulubiony owoc.


Pozdrawiam

Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Witaj,
przecież w tym dziale masz setki przepisów. Przeglądnij, poszukaj co Ci pasuje i do dzieła
Wysłana -
Zrób sobie placki owsiane, pokrój je na trójkąty i wcinaj, owiec, kurczak ugotowany potem zmielony lub drobno posiekany do tego mozarella posiekana, jaja, mieszasz wszystko i na patelnie.
Wysłana -
Najszybciej to -> płatki owsiane zalane wodą (ciepła/zimna) z dodatkami (tłuszcze, może jakiś owoc). Białko to w proszku, szybciej nie zrobisz. Ew. jajka możesz jeśli nasycone, trochę białka wskoczy a resztę możesz z mięsa. Szybciej nic nie zrobisz :D
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź