SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sztanga - opinie

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1715

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5968
Witam
Czy mógłby mi ktoś doradzić jeśli chodzi o zakup sztangi?
Upatrzyłem sobie taką: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6324580049&ref=last-visited

Potrzebuję sztangi do martwego ciągu, power clean etc ogólnie, aby wykonywać ćwiczenia, które pomogą mi w wyrobieniu siły do wyskoku + ogólnie, aby troszkę poprawić sylwetkę.

Nie ma tam informacji na temat samych talerzy z obciążeniem, ale podejrzewam, iż mogą być po prostu wypakowane piaskiem.

Nie znam się na tym, dlatego proszę o doradzenie, czy warto sobie to akurat cacko sprawić.
Cena jest dosyć atrakcyjna.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17701 Napisanych postów 132148 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460637
Zapytaj na aukcji ale w tej cenie byb się nie spodziewał żeliwa oblanego gumą, prędzej masa bitumiczna, no i tez o gryfie nie ma nic napisane, jak wytrzymałość itp. Do tego obciążenia pewnie starczy,

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5968
Taką odpowiedź dostałem:

"gryf to lany pręt
obciążenia to plastikowe formy z plastiku ABS wypełnione betonem"
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert