SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Szczeka podczas sparingów

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4106

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 479
Witam. Mam pytanie odnośnie ulożenia szczęki podczas sparingów. Zaznacze ze jestem początkującym bokserem

To że musimy mieć ochraniacz na zęby podczas sparingów to wiadomo, ale czy przy walce mam mieć zaciśniete zęby czy raczej gorne zeby oddzielone od dolnych aby lepiej się oddychało?

Czy mam sie w ogóle nie skupiać na tym i luźno trzymać szczęke czy cały czas mieć napiętą żuchwe ?

Podsumowując:

1.Zaciśnięte zęby i napięta żuchwa
2.Zaciśnięte zęby i luźno żuchwa
3.Oddzielnie górne i dolne zęby ale napięta żuchwa
4.Oddzielnie górne i dolne zęby i żuchwa luźno

Która z tych opcji (a może inna?) jest najlepsza żeby przeciwnik nie naruszył nam szczęki ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 409 Napisanych postów 2089 Wiek 7 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 111617
Jak wiesz, że przeciwnik cię nie dosięgnie możesz rozewrzeć paszczę i pooddychać spokojnie. Wtedy też często opuszcza się nieco gardę i ogólnie odpoczywa. Kiedy natomiast jesteś w dystansie, tudzież w trakcie wymiany ciosów szczęka musi być zaciśnięta! W innym przypadku łatwo o uszkodzenie żuchwy i nokaut nawet przy lekkim uderzeniu.