SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Szajba - Chasing The White Rabbit

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 718712

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4723 Napisanych postów 10989 Wiek 51 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 552700
Do szczęścia to by mi się wiosna przydała :) Trochę więcej ruchu i więcej słońca, choć na słońce to dziś nie mogę narzekać.
Ketoza przydałaby mi się do upewnienia mnie w tym iż zapoczątkowałem proces spalania tłuszczu w moich bebechach. Chciałbym w miarę szybko i bezboleśnie przeprowadzić krótką redukcję.
W dziedzinach na ktorych się znam, czucie i wiara silniej mówi do mnie, niż mędrca szkiełko i oko. W tej dziedzinie nie mam doświadczenia i opieram się na paskach Ketostixu.
Oczywiście gdyby bardziej doświadczony zechciał coś doradzić, chętnie wysłucham

When you have to shoot...Shoot! Don't talk
Strava - https://www.strava.com/athletes/11696370

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12071 Napisanych postów 30493 Wiek 74 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1130564
Ketoza nie jest konieczna do odtłuszczenia ciała!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Ketoza to też moja przyjaciółka . Cierpliwości, mi dwukrotnie zajęło prawie 4 tygodnie do doprowadzenia do niej. U mnie w dzienniku, kilka stron wcześniej znajdziesz fajny wykład MaGora o ketozie. Ja zanim go przeczytałem to myślałem, że znam stan głebokiej ketozy, ale po przeczytaniu już wiem, że byłem w ketozie ale na pewno nie głębokiej.
Ps. pan Jan ma racje, do zrzucenia nie trzeba ketozy, ale dla takiego spaślaka jak ja, to chyba jednak najlepsza droga.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12071 Napisanych postów 30493 Wiek 74 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1130564