SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

Syrenka Nori. Dążenie do zdobycia mięśni i niskiego BF

Wysłana -
Dzięki Teapot! Wczoraj wieczorem już chciałam zrezygnować z tego if taka byłam słaba ale rano poczułam się dużo lepiej i kontynuuję! W poludnie zaliczyłam bieg 16,5 km na pustym baku i szło zupełnie dobrze o dziwo ! Nawet się nie wykończyłam! Piłam tylko wysokozmineralizowaną wode. Chyba pójdę jeszcze na 18 na trening z grupą. Dziś interwały. Po biegu zjadłam 80 g ryzu mleko i odżywkę wpc zjadłam parę cukierków i jest git! Pojutrze mam tygodniowy wyjazd to ćwiczen będzie mniej. Jeszcze jutro zrobie cięższy trening i będzie z czego się regenerować na wyjeżdzie. Czytałam, że można tak zrobić przed urlopem i wtedy nawet jak trochę odpuścimy dietę to zaraz nie przytyjemy bo ciało potrzebuje energii na regenerację.



Zmieniony przez - syrenka nori w dniu 2017-07-11 16:31:54

Zmieniony przez - syrenka nori w dniu 2017-07-11 16:42:14
Wysłana -
no jasne, tutaj na forum już były takie przypadki, że dziewczyny po redukcji wchodziły na tydzień albo dwa tygodnie regeneracji, mocno zwiększały kcal albo wcale ich nie liczyły i... jeszcze chudły odpoczynek bardzo potrzebny, nie tylko ze względów sylwetkowych, a Ty już w ogóle ciśniesz z tym hasaniem konkretnie, więc się leń i zbieraj siły
Wysłana -
Nie do wiary! Energia dzisiaj chyba z kosmosu przyszła! Zrobiłam te 16,5 km na głodnego a o 18:00 jeszcze te interwały z grupą i to na całkiem dobrym poziomie. Mój polar zaliczył to jako "bardzo intensywny trening +". W sumie zrobiłam 10,5km. w tym 6 interwałów
po 1 kilometr na 400 m przerwy w truchcie. Tempo jak na mnie przyzwoite 4-4,30min. na km. I jeszcze nawet teraz czuję sie jakbym mogła góry przenosić. Chyba jakaś superkompensacja po wczorajszym spadku sił czy coś? W takim razie zobaczymy co z tym if , na razie pociągnę to i poobserwuję. Dziś to nawet już głód tak nie dokuczał, może to faktycznie organizm musi się przestawić? W trakcie treningu wypiłam isotonic naturalny oshee -nowość (tylko cukier sól sok i woda) i nawet mnie nie przeczyściło! Po treningu zjadłam 80g kaszy jaglanej z bananem i masłem, wypiłam odżywkę i coś tam jeszcze do 23 wpadnie.


Zmieniony przez - syrenka nori w dniu 2017-07-11 21:16:39
Wysłana -
Wow brawo :)
Wysłana -
Nie obraź się - ale ja się zastanawiam kiedy pojawi się u Ciebie "windykator" i zacznie ściągać dług który zaciągasz od dłuższego czasu u swojego organizmu. Ja się może jakoś mocno treningiem biegowym a ni aspektami około treningowymi nigdy nie interesowałem. Ale jeśli się trenuje w takiej objętości i częstotliwości jak Ty - to ta treningowa otoczka, włącznie z dietą powinna być już na przyzwoitym poziomie. A Ty zamiast korzystać ze sprawdzonych rzeczy robisz na sobie dziwne eksperymenty. Moje prywatne zdanie jest takie, że to zły kierunek. Oczywiście możesz je zupełnie olać i robić dalej tak jak robisz.
Wysłana -
Night, mam nadzieję że się mylisz, ale będę się obserwować i w razie czego przystopuję. Nigdy nie robię nic na siłę. Jak nie mam siły to odpuszczam a jak jest sił@ to korzystam.Teraz mam małe wakacje więc będzie większy luz.
Wysłana -
Wypoczywaj, wypoczywaj. I przemyśl czy nie warto opierać się na schematach sprawdzonych przez biegaczy. Po co wyważać otwarte drzwi.
Strona 17 z 17
Dodaj odpowiedź