SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Swobodny zwis na drazku

Wysłana -
Ktos kiedys polecil mi wykonywac po treningu swobodny zwis na drazku okolo minuty podobno pomaga to w walce z hiperlordoza kregoslupa, co sadzicie o tym cwiczeniu?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
minuta zwisu w niczym nie pomoże, chcesz mozesz zwiasać ale kręgosłup wcale się nie rozciąga wtedy
Wysłana -
Mnie się trochę rozciąga dolny odcinek, jak lekko uniosę kolana, ale to już nie jest zwis swobodny.
Wysłana -
Gdzieś był filmik fizjoterapiaHD, chłopaki opowiadali że zwisając tak naprawde ciało się nie rozciąga, mięśnia nie pozwalają by kręgosłup się rozciągnął i zerwał, dopiero rozluźnienie powiezi nadtępuje jak zwisamy ale stopami sięopieramy o ziemie
Wysłana -
ja tak ze swego doświadczenia wiem, ze jak po ćwiczeniach z naciskiem próbowałem wisieć albo choćby leżeć w rozluźnieniu to jedyne co uzyskiwałem to ból w przestrzeniach międzykręgowych, więc ja raczej podchodzę sceptycznie do tego...
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź