SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

Swędzenie na cyklu...

Wysłana -
Witam mam pewien problem, 3tyg zacząłem kolejny cykl leci enan Deka i boldenon. Boldenon już kończę więc nawet nie biorę go pod uwagę, enan z Deka lecą pierwszy raz. Od pewnego czasu strasznie swędzi mnie skóra, gdy się drapie jest cała czerwona i wyskakują takie małe pryszczyki Panowie co to może byc? To już jest nie do wytrzymania :/ w którą stronę tu uderzyć, ale pozbyć się problemu? Jeszcze zauważyłem, że włosy zataczały dość mocno lecieć ;/


Zmieniony przez - vioodi w dniu 2018-08-08 21:46:48

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Może poprostu masz alergie ?
Wysłana -
Wrzuć jakaś ankiete
Ten bold to dlaczego tak ?
Wysłana -
Daj Zyrtec 1tabs ed z rana, powinien pomóc. I podstawa - nie drap
Wysłana -
Staram się nie drapać ale jest mega ciężko ;/ znalazłem zdjęcie w jakimś poście wygląda to mniej więcej tak

Wysłana -
Może reakcja na sok
Może reakcja na coś innego
Może reakcja na pogody teraz i pot
Który to twój cykl ??
Ankieta --
Wysłana -
Właśnie jest to tylko na przedramienach cholernie swędzi a jak podrapie wyskakuje więcej takich małych pryszczykow i po 20-30min znikają gdy przejadę paznokciami po skórze od razu jest cała czerwona nie jest to mój pierwszy cykl, ale pierwszy raz mam coś takiego za bardzo nie wiem jak to leczyć ;/ jutro na bank badania ale mimo tego nigdy się z tym nie spotkałem ;/ i włosy cholera zaczęły mocno lecieć
Wysłana -
Cykl nie wiem 8 może? Nie jestem typowym laikiem, po prostu mam problem dlatego przyszedłem tutaj na forum. Pierwszy raz mam taki problem ze swędzeniem do tego jakoś włosy zaczęły cholera mocniej lecieć, jak zacznę się drapać (chociaż staram się nie) robi się to miejsce czerwone i jest więcej małych pryszczykow wygląda trochę jak pokrzywka cholernie swędzi
Wysłana -
Chłopie skończ już z tymi włosami , ile razy jeszcze to napiszesz ???
Masz reakcje alergiczna i tyle . Na początek zastosuj się do zaleceń krzykacza
Wysłana -
Spróbuj z Zyrtec, coś Cię ewidentnie podpala, po co się męczyć i drapaćbez przerwy. Wrzuć tabsa i problem zniknie pewnie.
Wysłana -
Okej lecę w takim razie po zyrtec, dzięki wielkie, Panowie na amerykańskim luzie, wiem, ze macie pewnie milion postów w których trzeba w sensowny w miarę sposób pomóc, ale kto pyta nie błądzi jak to mówią:)
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź