SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

Susełek w martwym punkcie, czas pójść do przodu

Wysłana -
niestety ;/
Wysłana -
No dobra troche się już ogarnęłam, wyznaczyłam plan działania, wiec mam tez o czym do Was napisać.

Zacznijmy od zdrowia. Bo o to tutaj sie najbardziej rozchodzi, w tym miesiacu dowiedziałam sie, że mam Hashimoto i licze, ze niczego wiecej nie znajda Ustalilam z endokrynologiem, ze na razie nie idziemy w hormony. Zobaczymy jak zadziała dieta i odpowiednia suplementacja. W związku z tym w grudniu mam umowiona wizyte u dziewczyn z Medfoodu (do tego czasu robie wszystkie mozliwe badania, lacznie z nietolerancjami pokarmowymi). Dodatkowo od 2 miesiecy pracuje z oseopata i musze przyznac, ze od tego czasu mam duzo mniejsy problem z zatokami i lewa noga sprawi mniejsze problemy. Na poczatku stycznia mam kolejna wizyte i w ramach tego, ze bede w Polsce umowilam sie do fizjoterapeuty zeby pokazal mi odpowiednie cwiczenia na mobilnosc, zwlaszcza dołu (otwieranie bioder i inne magiczne sprawy).

Druga sprawa to miska, zakonczylam radosny czas masy i powoli tne kcal. Dobiłam do 67,5 kg i uznalismy ze basta na dole pojawia sie zdjecia porownawcze. 3 z poczatku, jak zaczynałam swoja przebudowe i aktualne. Oraz dwa z grudnia tamtego roku, gdzie mialam jakies omamy ze tylek nie jest obwisly. Teraz co prawda nie jestem jakos super dumna ze swojej figury i generalnie, nie czuje sie najlepiej z tym jak wygladam, ale chyba troche miesa doszlo i co najwazniejsze pupa nie poszla w dol. Tego czego mi najbardziej bedzie brakowac na redu, to nie to, ze masa wybacza wiecej, ale cyckow zna ktos sposob, zeby je zostawic w takim stanie?

Wracajac do miski, to w tym tygodniu schodze do 2200 kcal. Z diety za namowa endo wyrzucilam juz soje( i o ile sobie nic nie wmowilam, to jakby odrobine mniej zmeczona jestem), ograniczam nabial i jak sie u mnie pojawia to jako parmezan lub jogurt grecki, ew mozzarella. No i dojrzewam do glutenu, zobaczymy jeszcze jak mi wyjda badania na nietolerancje, powinny byc w ciagu 2-3 tygodni. Jak przyjda wyniki to podziele sie z Wami i opowiem jakie wybralam.

Co do treningu to wracam do mojego pierwszego i najbardziej ulubionego by Obliques znalezionego na forum. Dodatkowo, chce robic dwa razy w tygodniu interwalu i weekend dorzucic taka porzadna sesje mobilnosci.

No to teraz czas na najciekawsza czesc programu czyli zdjecia:

Ps. Jakby ktos mial watpliwosci, w co watpie, to aktualne foty to te z rozpuszczonymi wlosami

















Zmieniony przez - _Susełek_ w dniu 2017-11-19 13:21:14
Wysłana -
no "troszku" się zmasowałaś, ale spali się. najważniejsze to wrócić na tor. ja też się ogarniam i przymierzam do powrotu
Wysłana -
@kebula chyba za bardzo wziełam sobie do serca to, ze mam masowac 8-D ale tak jak piszesz, spali się no to wracamy razem na właściwe tory
Strona 22 z 22
Dodaj odpowiedź