SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Suplementy

Ankieta - proszę o pomoc

Obowiązkowa fotografia sylwetki (przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała
Staż treningowy
Cel cyklu
Stosowane już wcześniej suplementy
Stosowane wcześniej spalacze
Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny
Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)
Przewidziane finanse na cykl
Uwagi i sugestie
Wysłana -
Witajcie!!
Pisze do was bo potrzebuje porady. Jestem początkujący wiec proszę bez hejtów! :D
Chodzę na siłownie juz od jakiegoś czasu, ok 2/3 miesiące. Zamierzam kupić sobie jakieś suplementy bo zbytnio nie widzę efektów. Zależy mi na nabraniu czystej masy mieśniowej.
Mam 21 lat, ok 175 cm wzrostu i ok 64 kg wagi. Raczej jestem ektomorfikiem. Nie chce się zbytnio pakować w gainery bo to podobno najwiekszy SHIT.
Pracuje od poniedziałku do piątku. Co do odżywiania to nie przestrzegam zbytnio diety bo jest to dla mnie troche uciążliwe, staram się jeść wszystko :D nie mowie tu o Mc'Donald czy KFC bo z tego to w ogole nie korzystam. Staram się jeść jajka, ryby, kurczaki, ale to też nie zbyt często.

Odłożylem troche kaski, więc zastanawiam się nad zakupem tych oto supli. Co wy na to? Sam sobie to opracowałem po przeglądnieciu forum, ale nie wiem czy dobrze kombinuje.
1. WHEY GOLD STANDARD 100% - mam zamiar stosować po treningu i rano do sniadania.
2. 100% CASEIN od OPTIMUM NUTRION - na noc.
3. CREATINE XPLODE od OLIMPA - w DNT rano na czczo, w DT rano i po treningu.
4. BCAA POWDER - przed i po treningiem. ( tu pytanie czy jest mi to potrzebne bo wiem, że białko whey gold standard 100% zawiera coś BCAA)

Z góry dzieki za pomoc. :)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
1. ok
2.nie ma koniecznosci, 3razy odzywka na dzien, to juz dosc znaczna ilosc
3.ok