SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Suplementacja na przygotowania do triathlonu

Wysłana -
Witam, mam 17 lat i przygotowuje się do triathlonu, mimo mojego codziennego biegania i treningu rowerowego moje wyniki są takie same Maksymalnie jestem w stanie przebiec 5km w ciągu 22 minut, przejechać 20 km na rowerze w ciągu około 34 minut i tu mi sie uruchamia blokada Chciałbym spróbować suplementacji, ponieważ myślę, że to może być ten złoty "środek" Także co byście mogli polecić? Coś poprawiającego wytrzymałość i na podkręcenie organizmu na większe obroty Oto moje specyfikacje:

Wiek-17
Waga-62
Wzrost-176
Typ budowy-Ektomorfik

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Istotne jest to, jak wyglądają Twoje treningi i ewentualnie dieta. Jeżeli nie ma progresu, to tutaj jest coś nie tak i bodziec w postaci suplementu będzie zbyt mały aby pobić rekordy. W sportach wytrzymałościowych najważniejsze będą: kreatyna, bcaa, beta alanina. Do tego witamina d3, omega 3, magnez.
Wysłana -
Cześć! Sam trenuje triathlon, jednak wiem że nie nie ma takich supli!

Koledzy twierdzą że lepiej regenerują się po BCAA, ja nie odczuwam różnicy.

Kreatyna - teoretycznie też jest dobrym suplementem (poczytaj skąd i w jaki sposób jest wykorzystywana energia i jak wyglądają szlaki energetyczne - tu polecam książkę Anita Been - Żywienie w sporcie").

Z doświadczenia Ci powiem że w naszym sporcie najważniejszy jest dobrze skrojony trening, regeneracja(!) (lepiej niedotrenować niż przetrenowac!), i jedzenie.

Pozdrawiam.

Ja w stałej suplementacji mam właśnie jaj pisał Domer - magnez, kreatyne 3gr przed treningiem, Wit D, ale też żelazo i BCAA (może działa a nie odczuwam )


Zmieniony przez - tomaszS w dniu 2018-07-04 21:25:40
Wysłana -
Jest to raczej podstawa bez względu na dyscyplinę sportu. Z żelazem bym uważał. Chyba, że ktoś jada mało mięsa, np. (z reguły) kobiety. Mężczyźni nie powinni mieć z nim problemów, a wręcz odwrotnie.
Wysłana -
wykorzystac mozna dodatkowo suplementacje cytrulina, wielu wytrzymalosciowcow zachwala wlasnie dodatek cytruliny>
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź