SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplementacja na koncentracje, pamięć, uczucie zmęczenia

temat działu:

Odżywki i suplementy

Ilość wyświetleń tematu: 1516

Formularz - Proszę o pomoc

Obowiązkowa fotografia sylwetki (przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała

Wiek

Waga / wzrost

Staż treningowy

Cel cyklu

Stosowane już wcześniej suplementy

Stosowane wcześniej spalacze

Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny

Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)

Przewidziane finanse na cykl

Uwagi i sugestie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 394
Witam, mam 21 lat i jestem studentem który dużo czasu spędza na nauce. Niestety od dłuższego czasu zauważyłem, że mam ogromny problem z koncentracją i pamięcią. Ciężko jest mi się za coś zabrać i łatwo się dekoncentruje. Na dodatek od paru lat jestem ciągle zmęczony, mimo, że nic takiego nie robie. Często zarywam nocki i śpie bardzo krótko (albo wcale), ale staram się odsypiać. Dieta też niezbyt ciekawa, ale nie jem jakoś patologicznie. Ważę 75 kg, wzrost 180cm (dawkowanie). Jako, że ostatnio jechałem blablacarem i spotkałem gościa, który interesuje się suplementacją, pochłonął mnie ten temat i stwierdziłem, że pora coś zrobić. Polecił mi to forum i powiedział, że ludzie znający się na suplementacji (siłownia) często znają się o wiele bardziej niż jacyś lekarze czy farmaceuci, któzy często gęsto wciskają po prostu jakiś kit. Sam niestety jestem trochę zrażony co do nich, bo często bagatelizują takie sprawy i uważają, że takie rzeczy nie mają znaczenia. Dlatego właśnie zwracam się do Was i mam nadzieję, że ktoś mi pomoże, bo traktuje tę sprawę naprawdę poważnie, a wiem, że dla niektórych może się to wydawać śmieszne i nie na miejscu. Tyle na wstępie, a teraz do rzeczy.

Rozważam następujące produkty: