SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Suplementacja

Wysłana -
Witam,

Jak należy dawkować poniższe suplementy

BCAA
Beta-Alanina
Termo Stim

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
BCAA

Przynajmniej 1g czystego BCAA (nie produktu) na każde 10kg masy ciała. Przed lub w trakcie treningu siłowego


Beta Alanina

3-5g dziennie podzielonych na 1-2 porcje. W Dni treningowe może być przed i po treningu.

Thermo Stim
wg opisu producenta
Wysłana -
bcaa minimum 1g na 10kg masy ciala przed i lub w trakcie treningu silowego, wiec jak wazysz 80kg to 8g na porcje
beta alanina 3g przed i 3g po silowni, w dny okolo 5-6g w wybranej porze dnia
TS 2 kapsy rano i przed treningowo na strat zobaczys zjak dziala w ndt rano i po poludni mozesz wrzucic
Wysłana -
Jestem tu nowy i na pewno się nie zgodzicie z moim dawkowaniem ale wasze uważam trochę za nietrafione . Betke dałbym tylko i wyłącznie przed treningami 3-5 gr , bcaa jeśli robi masówke jest mu niepotrzebne chyba ,że ma dużo wyrobionego mięcha to jeszcze ok podczas aerobów ale nie w tych dawkach a jeśli redu to ok ale nie w tak małych dawkach jeśli już to chociaż 15-20 gr prochu i najlepiej zrobić z tego napój i popijać w trakcie całego treningu bo wtedy dostarczasz aminy na bieżąco :) a jeśli robisz interwał to już przed tak samo Thermo Stim po to słaby produkt a nawet bardzo i jak coś to dałbym go tylko przed treningami
Wysłana -
Pierwszy raz będę korzystał ze spalaczu także jak na pierwszy raz moim zdaniem Thermo Stim będzie idealnym rozwiązaniem.
Wysłana -
brakloginuu
Betke dałbym tylko i wyłącznie przed treningami 3-5 gr


Beta Alanina nie ma działania doraźnego, więc jaki to ma sens? To nie AAKG czy cytrulina, które działają doraźnie.

brakloginuu
bcaa jeśli robi masówke jest mu niepotrzebne chyba ,że ma dużo wyrobionego mięcha to jeszcze ok podczas aerobów ale nie w tych dawkach a jeśli redu to ok ale nie w tak małych dawkach jeśli już to chociaż 15-20 gr prochu i najlepiej zrobić z tego napój i popijać w trakcie całego treningu bo wtedy dostarczasz aminy na bieżąco :)


Czytanie ze zrozumieniem poziom przedszkole. Nigdzie nie napisał, że masuje. Mimo to są powody by suplementować BCAA również na masie. Co do dawki to napisałem, że przynajmniej 1g/10kg. TomQ też zaznaczył, że minimum.

Co do TS to nie ma wiekszego znaczenia jak będzie brał, bo kluczową kwestię i tak odegra odżywianie.


Zmieniony przez - georgu w dniu 2016-08-02 21:27:22
Wysłana -
może mi powiesz ,że betka nie ma wpływu na trening ? a niby jaki jest sens jej brania po treningu ? jeśli masa to już jest nadwyżka kaloryczna i dla osób poziom amatorski to strata kasiory
Wysłana -
Beta Alanina nie działa doraźnie, tak jak kreatyna. Działa długofalowo.
Wysłana -
http://potreningu.pl/articles/4407/beta-alanina-kompendium-wiedzy--cz--i

http://potreningu.pl/articles/4411/beta-alanina-kompendium-wiedzy--cz--ii

Warto się zaznajomić :)
Wysłana -
Georg ty to chyba musisz zacząć czytać publikacje naukowe np o beta alanine bo one wyraźnie dowodzą ,że ma ona duży wpływ na organizm podczas treningu czyli zwiększa wydolność itd i największe korzyści jednak daje właśnie przed treningami a nie np rano do śniadania
Wysłana -
Tadeusz Sowiński
Beta-alanina jest substancją, która – wbrew obiegowym teoriom – raczej nie wykazuje doraźnego wpływu na zdolności wysiłkowe.


Tadzia znam, wiem jak pracuje i że bardzo dużo badań śledzi.
Strona 1 z 19
Dodaj odpowiedź