SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Suplement dla 18-latka podatnego na trądzik.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3702

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3150
Witam.Mam 18 lat.Mierze 1,86 oraz ważę 83 kg.Ćwiczę od 2 miesięcy po 2 razy tygodniowo.Chciałbym popytać ludzi doświadczonych jaki suplement by był dla mnie dobry ,chciałbym nabyć masę mięśniową od razu mówię ,że nie mam na wydanie wielkich kwot.
Problem z tym mam ,że jestem łatwo podatny na trądzik ,leczyłem to tabletkami wcześniej i nie wiem czy takie suplementy by źle na to działały (trądzik),kumpel bierze i ma.Zawsze dobrze się odżywiam,ćwiczę też spoko ,efekty jakieś są ale jak wiadomo na sucho trzeba się trochę pomęczyć,czasu też potrzeba.Najbardziej chciałbym zgubić mój brzuch oraz podnieść klatkę piersiową.
Słyszałem ,że białko jest dobre na rzeźbę a więc chciałbym spróbować ,może mi nic nie będzie po tym.
Patrzyłem na L-CARNITINE FIT BODY – 120CAPS ale nie wiem czy na to nie jestem za chudy na to i nie trzeba mi przybyć trochę na masie bo 83 kg to chyba mało.
Chcę wyglądać tak ,żeby było widać że ćwiczę ,nie aż tak bardzo ale żeby efekty były jakieś.
Proszę się nie wyśmiewać i proszę o cenne komentarze :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17681 Napisanych postów 132075 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460293
pytoN9