SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

Suple na rower, długie dystanse

Wysłana -
Witam. Wkręciłem się w kolarstwo szosowe, mam za sobą kilka, stu-kilometrowych wycieczek. Dotychczas doszedłem do tego co powinienem jeść i wybrałem swoje własne, ulubione przekąski.

Nadszedł czas, kiedy apetyt rośnie w miarę jedzenia i mam w planach pokonywać dłuższe dystanse (ok 120-140km, tygodniowo min 400km).

Czym się wspomóc w trakcie jazdy, tak aby kręcić ile wlejzie? Mam na myśli tylko suple W TRAKCIE jazdy, nie chce bawić się w suple przed i po, wystarczy mi dieta.
Pozdrawiam
Mateusz.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
witaj jezlei mowa o typowym wsparciu suplementacyjnym, to mas ztylko do wyboru izotonik/cardbo, jak i wszelkiego rodzaju zele energetyczne i batony nic wiecej tutaj z suplementow zbytno sie nie nada.

z pokarmow beda to juz np zelki, ktory weykorzystac mozna jako doladonaie energii, dosc czesto kolarze wykorzystuja np suszone owoce, a nawet kanapki


Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2018-07-24 21:40:29
Wysłana -
Na pewno vitarbo, tansze carbo.
Izolat tak jak napisal kolega, tansza forma wpc.
Kiedys byly takie fajne zele z vitargo i dodatkami, moze ich poszukaj, mysle, zebys sie w nich odnalazl.
Wysłana -
No i moze być jeszcze kofeina.

Pomyśl może o supelementacji ogólnej a nie tylko przed czy w trakcie.
Wysłana -
Wielkie dzięki za odpowiedzi. Co sądzicie o PrePump double shot?
Jego skład -
Beta-alanina 5g
Jabłczan cytrulin 1g
Tauryna 2g
Kofeina bezwodna 400mg
Glukuronolakton 250mg
Wysłana -
moze sie sprawdzic jako dorazny strzal
jednak jaki masz cel w stosownaiu tego typu srodka przy tak dlugich dystansach? w trakcie jazdy>
Wysłana -
Czytałem że te bcaa zmniejsza wytwarzanie kwasu na mięśniach, chodzi mi o to żeby później je zajechać. Przy ok 80km czuje że zaczynają piec


Zmieniony przez - PanzerBike w dniu 2018-07-26 22:39:14
Wysłana -
Ja biorę na szosę bidon z carbo + BCAA.

Na pewno bidon mi nie wystarcza na tyle godzin jazdy więc nie ma najmniejszego problemu aby się zatrzymać pod jakimś sklepem na zapoślsdziu i kupić jakiś izotonik i coś do zjedzenia.

Ja zwykle kupuje banan, czasami baton, czasami zwykła ... bułkę
Wysłana -
PanzerBike
Czytałem że te bcaa zmniejsza wytwarzanie kwasu na mięśniach, chodzi mi o to żeby później je zajechać. Przy ok 80km czuje że zaczynają piec



Zmieniony przez - PanzerBike w dniu 2018-07-26 22:39:14


tak, mozna dac jak wspomnial Tomasz w trakcie wysilku z weglowodanami
Wysłana -
Dziękuję za komentarze. Pozdrawiam!
Wysłana -
Pamietaj tez zeby odpowiednio jec przed jak i po wysilku
przed posilki zasobne w weglowodany zlozone, a po by jak najszybciej uzupelnic gliko, tutaj przyda sie nieco fruktozy
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź