SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Street Workout - Początki

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2709

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 46
Witam panowie jestem ,,laikiem" w tematach siłowych (coś tam kiedyś było), jednakże zainspirował mnie temat ..street workout". Chciałbym się w to zabawić na jak najdłuższy czas. Zacząłem szperać szukając jakiegoś planu gotowego. Znalazłem dwa i teraz liczę na waszą pomoc, żebyście pomogli mi wybrać, który plan lepszy na początek, przechodząc do rzeczy:
1: http://www.youtube.com /watch?v=5n3mbzcRHj8
2: http://www.youtube.com /watch?v=jLCTPFSSUhM
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1605
Polecam książkę Skazany na trening masz po kolei rozpisane co i jak :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 587 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8238
Nie musisz przeciez jechac tylko 1 filmikiem , mozesz sobie ulozyc plan z tych dwoch oraz dobrac ilosc powtorzen
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4061 Napisanych postów 45434 Wiek 3 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 347349
W tym dziale zajmujemy się TRENINGIEM SIŁOWYM.

SFD swego czasu organizowało zawody w muscle up'ach.Zajrzyj do działu SFDTV i poszukaj filmików/relacji.Z tego co wiem pojawiła się spora grupka ludzi uprawiających street workout.