SFD.pl Doping

Sterydy w Egipcie......

Wysłana -
A ja nie slyszalem tylko wiem ,ze w grecji mozna kupic zamiast deci podróbke deci. Juz wszyscy na Was czekaja w Grecji, zeby Was uszczesliwic.
Wysłana -
eeee, no nie mow, ze w grecji farmaceuci podrabiaja dece i sprzedaja to w aptekach... po to, zeby klient juz wiecej nie przyszedl..

ile kosztuje strzal w grecji? slyszalem, ze 2 euro. pytanie tylko czy to 50mg czy 200mg?

WPWW!
Wysłana -
Skoro jestes pewny, ze wszystko jest OK to po co sie pytasz?
Jedz i kupuj!
Wysłana -
nie pytalem czy maja dobra czy podrobe tylko czy to prawda, ze mozna kupic ja w aptece bez recepty - widzisz subtelna roznice?

WPWW!
Wysłana -
Jak wiesz u dilera w Polsce mozna ja tez kupic bez recepty i tez nie tak drogo, wiec po co jechac do Grecji?
Wysłana -
Napisz Totorino coś więcej o tej sprawie z podróbami...
Wysłana -
no zgadza sie, u dealera tez kupisz, ale nigdy nie wiesz co, a w aptece ci syfa nie wcisna - moze w egipcie, ale napewno nie w grecji - poza tym bardzo ciekawi mnie cena - slyszalem, ze strzal deci w gr kosztuje 2 euro, moze to kit ale bylo by przyjemnie kupowac dece po 8 zeta..

WPWW!
Wysłana -
Panowie rozumiem że w Egipcie kontroli może nie być na sok ale ci jeżeli np.bede miał 10 flakonów testosteronu zakupionego w Egipcie i napotykam kontrolę na lotnisku w Wawie???
Wysłana -
Zapewne nic, max ci zabiora
Wysłana -
Zerwij nalepki to nie będą mieli podstaw, żeby Ci zabrać(w innym wypadku musieli by zabrać do przebadania, a podejrzewam że nie będzie chciało im się w to bawić przy nie dużej ilości).
Strona 2 z 2