SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sprzęt treningowy: WOREK BOKSERSKI - wszystkie pytania tylko tu!

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 127023

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 64 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1870
Jasne że się da. Ja mam worek 140 cm (Bushido) i bardzo dobrze się sprawdza. Pod kickboxing przydałby się nieco dłuższy - taki ok 160- 180 cm. Odnośnie mocowania dolnego to co prawda mój worek tez je ma ale nie widzę sensu jego stosowania - przy dobrym obciążeniu worka nie będzie się za bardzo kołysał a przecież też nie o to chodzi żeby worek stał w miejscu - worek ma się kołysać bo wyrobisz w ten sposób wyczucie dystansu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3
witam, ja z glupim pytaniem ale jestem zielona. chce zaczac treningi, bylam na treningu probnym, zakupilam sobie wlasne rekawice. co mnie zastanawia - kciuk jest polaczony paskiem z reszta rekawicy /piescia/ - czy to normalne? podczas treningu wydawalo mi sie ze tak nie bylo..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 64 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1870
Tak to normalne - jest to zabezpieczenie przed wybiciem kciuka podczas treningu (jego dodatkowa stabilizacja)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 107 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 345
Dużo taniej się da, byle był z plawilu (to takie coś plandego podobne). Na allegro masz tego masę, u mnie 3 rok wisi worek za który nie zapłaciłem nawet 100 zł (wersja pusta) i nie zapowiada się żeby to miało się zmienić.

Ważne żeby był z plawilu to wytrzyma - jeżeli trenujesz kick boxing to wiesz jaki to materiał bo pewnie takie masz w sekcji, te worki nie różnią się między sobą niczym po za logo producenta.


Zmieniony przez - Adamkos w dniu 2015-06-28 11:11:29
...