SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Split 4xtydzien do oceny

Wysłana -
Plecy-poniedzialek
- Martwy ciag 10<8<6=6
-Przenoszenie sztangi w lezeniu na plasko 10=10=10=10
- Wiosłowanie sztanga 10<8<6=6
- wznoszenie barków 20<15<10


Klatka piersiowa + Barki-sroda
- Wyciskanie sztangi sprzed głowy 12<10<8=8
- Unoszenie sztangielek bokiem 10=10=10
- Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 10=10=10
- Wyciskanie sztangi plasko 10<8<6=6
- Wyciskanie sztangi glowa w dol10=10=10=10
- Rozpietki na lawce skośnej 12=12<10=10


Biceps + triceps-piatek
- Uginanie ramion ze sztanga 12<10=10<8
- Wyciskanie sztangi wąsko 12<10<8<6
- Francuskie wyciskanie sztanga w lezeniu 10=10=10=10
- Uginanie ramion ze sztangielkami sztangielkami uchwycie młotkowym 10=10=10=10
- Francuskie wyciskanie sztanga w lezeniu 10=10=10=10


Nogi+brzuch-sobota
- Przysiady za sztanga na barkach 10<8<6=6
- Wspięcia na palce
-skrety tłowia ze sztangą 10=10=10=10
-brzuszki z obciążeniem 20>15>10

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 60

Wzrost: 176

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: z planem 1.5mc

Uprawiane inne sporty: kickboxing

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga+sztangielki + lawka regulowana

Dieta: bez nabiałowa, bez cukrowa

Przeciwskaznania medyczne: -

Zażywane suplementy: -

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
W jakie dni masz treningi KB ? jak intensywne ?


Pzdro
Wysłana -
Z pleców wywal przenoszenie sztangi zamień to na podciąganie .
Klatka z barkami hymm to zdania są podzielone niektórzy to chwalą inni nie ale jeśli ci to pasuje to klatkę rób przed barkami .
Triceps z bicepsem może być z tym że ja na twoim miejscu zrobił bym kompletnie triceps a potem biceps . Triceps przeładowany 12 serii za dużo .
Wysłana -
Aha zapomniałem o nogach :P No tu za dużo se nie dowaliłeś nogi bardziej kompletnie by robił dorzuć do tego jeszcze może wykroki algo według własnego uznania...
Wysłana -
Viren:
Wakacyjnie wtorki i czwartki : )

Like:
Nie dysponuje drążkiem, kierowałem się tematem, o splicie [partie+powtorzenia]
Trica można pociągnąć 10-10-8-6?
Wysłana -
Nie łącz KB i siłowni nawet jesli masz lzejsze treningi KB.

Zrób sobie FBW 3x w tygodniu.

Polecam ci ten temat:

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=3568

Powinien ci pomóc


Pzdro
Wysłana -
Nogi daj 5s przysiadów i wspięcia 4-5s na początek wystarczy.
Plecy - drążek 5s(różne chwyty), MC 3s, wiosło 3s(nachwytem do klaty) - wszystko.

Trening brzucha lipny- daj przyciągnie nóg do klaty w zwisie 4s, unoszenie nóg w leżeniu4s, i skłony w leżeniu płasko4s, (każda seria do ,,palenia")

Klatkę ćwiczy się, przed barami rozpiętki rób stałym ciężarem po 12pow.
Zamiast unoszeń daj podciągnie sztangi wzdłuż tułowia 4s

Na triceps(tak jak kolega wyżej napisał) za dużo serii, daj dwa ćwiczenia po francusku. Do bicepsa dołóż młotki.

I napisz jak z tym kickboxingiem bo to ma znaczenie, tak że to co napisałem powyżej, może Ci sie nie przydać, a nawet zaszkodzić.

,,Dieta : bez nabiałowa, bez cukrowa" pojęcia nie masz o diecie więc zapomnij o przyrostach siły i mięśni.

Czytaj to:
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odżywianie-t418003.html
Wysłana -
Można .
Trening bicepsów i tricepsów ułóż tak
-tric
-tric
-bic
-bic

Triceps przed bicepsem ponieważ gdybyś zrobił biceps na początku i byłby napompowany wtedy byś miał niepełny ruch przy niektórych ćwiczeniach przy tricepsie np: francuzy . No a po 2 triceps jest jednak większą partią od bicepsa :)
Wysłana -
Rafalsky89 przecież napisał że nie ma drążka ...
Wysłana -
Myslę, że za duża intensywność skoro ma treningi we wtorki i czwartki a siłownie w pozostałe dni ale to tylko moje zdanie


Pzdro
Wysłana -
,,Rafalsky89 przecież napisał że nie ma drążka ..." nie zauważyłem bo pisałem długiego posta.
Autorze - zastosuj się do rad Virena. Jak byś zrezygnował ze sportów na koszt siłowni, to uwzględnij to co Ci napisałem.
Like25- widzisz ta karteczkę z ołówkiem nad każdym postem, tak ? to klikaj.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź