SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Spalanie tłuszczu i budowanie masy

Wysłana -
Po ostatnim odchudzaniu spaliłam trochę mięśni no i zapodał mi się efekt jojo nic nie robiłam przez rok i teraz cała się trzęs3 jsk galateta spory nadmiar tłuszczu,czy moge to jeszcze jskos nsprawic dobra dieta sporty siłowe + cardio prosze pomóżcie :)


Zmieniony przez - Matylda54 w dniu 2018-03-10 07:28:46

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Witaj, tak możesz. Musisz zacząć od wypełnienia ankiety działu,
WZÓR PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONEJ ANKIETY 
Wiek :redukcja 
Płeć : mężczyzna/kobieta 
Wiek : 38 
Waga : 86 
Wzrost : 176 
Obwód klatki : 112 
Obwód ramienia : 40 
Obwód talii : 90 
Obwód uda : 67 
Obwód łydki : 42 
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej :25% 
Aktywność w ciągu dnia : praca 
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW, w DNT aero/HIIT 
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać 
Cel : redukcja rozłożona w czasie 
Ograniczenia żywieniowe : nietolerancja laktozy 
Stan zdrowia : nadciśnienie 
Preferowane formy aktywności fizycznej :siłownia 
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : CLA 
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tylko takie które nie podnoszą ciśnienia 
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana
następnie połączenia swojego zapotrzebowania http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html

I dla jasności nie są się palić tłuszczu i jednocześnie budować masy. Najpierw pozbądź się tłuszczu później będziesz myśleć nad masą.
Ci do treningu to na początek skup się tylko na treningu siłowym w dziale trening dla początkujących pomogą Ci z jego ułożeniem, najlepiej zacznij od FBW.


Zmieniony przez - Kriso1987 w dniu 10.03.2018 07:52:00
Wysłana -
Wypełnij ankietę działu i wrzuć zdjęcie sylwetki. Wtedy zobaczymy co i jak. Niestety jal będziesz sobie robiła przerwy to zawsze się to tsk skończy.
Wysłana -
mozliwe że sa szybka redukcja, na głodowych kaloriach, waga poszła w dół ale po powrocie do nawyków wszytsko wróciło
Wysłana -
Priorytetową sprawą będą badania. Jeśli nie trenowałaś rok to nic dziwnego, że taki efekt nastąpił.
Wstaw pełną ankietę działu + swój obecny model żywienia.
Wysłana -
Dzieki za odpowiedzi,ale mi chodzi tylko o to czy to jest możliwe gdy mam ubytek mięśni,nadmiar tłuszczu który się zadomowił w miejscu w którym niegdyś były mięśni i czy mogę to jeszcze naprawić żeby spalić ten tłuszcz i odzyskać mięśnie,proszę odpowiedzcie :)
Wysłana -
A narazie nie jestem na żadnej diecie,jade do siostry na dniach do Angli i tam mam siłke pod nosem poprosze o diete i plan treningowy,ale martwi mnie ta kwestia
Wysłana -
Tak. Jest to możliwe. Dieta, treningi i sylwetka będzie wyglądała lepiej z miesiąca na miesiąc, z roku na rok. W innym przypadku nie ma niestety szans.
Wysłana -
Ufff odzyskałam nadzieję :) i co mówicie,że zamiast katować sie aerobami by stracic ten tłuszczyk to lepiej zastosować full body workout ?? I jaka dieta tak ogólnikowo :)
Wysłana -
Trening siłowy to podstawa kształtowania sylwetki:

https://potreningu.pl/articles/2574/efektywny-trening-silowy-kobiet--fakty-i-mity 
Wysłana -
Ufff kamień spadł mi z serca,czyli zamiast katować sie aerobami sugerujecie FBW? A dieta jakas ogolna redukcyjna czy na stalym bilansie?
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź