SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

Spalacz na 2 redukcje

Wysłana -
Jak w temacie zastanawiam się co do wyboru spalacza, naczytałam się na forum wielu wątków, ale mam wrażenie, że wiem mniej jak poprzednio, także proszę o pomoc :)
Na początek może powiem, że jestem dziewczyną mam 20 lat, 169cm wzrostu i waga stoi obecnie na 57kg,
obecna dieta to od 2 miesięcy 1400kcal w dni bez treningów, w dni treningowe 1600kcal, dodam, że mam niskie dzienne zapotrzebowanie,
trening siłowy i cardio 4 razy w tygodniu,
ćwiczę intensywnie od 2 lat, siłownia od 4, a sport przewijał się przez całe życie,
rok temu na redukcji stosowałam cannibal inferno apocalypse, działał świetnie, jednak za bardzo mnie pobudzał, a często trenuje wieczorem, przez co były problemy ze snem, ale waga szła ładnie w dół.
Tym razem zastanawiam się w co lepiej zainwestować w sam stimerex hardcore czy może clinical burn i dotego target a2 (dodam, że strasznie użeram się z fatem w okolicach brzucha), jeżeli polecacie coś innego to też dawajcie znać!
Z góry dzięki ;)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie znam żadnego z wymienionych spalaczy, więc tu nie pomogę. Nie myślałaś, że ten tłuszcz na brzuchu to również woda spowodowana złą dietą (ubogą w energię i wartości) oraz kortyzol (głodówka, trening, spalacze)? Wagę masz dość niską. Sama przy tym wzroście nie jestem w stanie zejść poniżej 57 (a to waga startowa, więc bardzo niska).
Wysłana -
A to wycinka na plażę czy jakieś plany sylwetkowe masz?? Żadnego z tych spalaczy, o których piszesz nie stosowałem, więc w ich kwestii nie pomogę.
Wysłana -