SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

SpaceMM / redukcja

Wysłana -
Witam Ladies
Mam nadzieję, że przyjmiecie kolejną zagubioną duszę do naprostowania ;)
Moja ankieta:
Wiek : 32
Waga : 73 kg
Wzrost : 168 cm
Obwód w biuście(1) : 90 cm
Obwód pod biustem : 81 cm
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 77 cm
Obwód na wysokości pępka : 88 cm
Obwód bioder (3): 106 cm
Obwód uda w najszerszym miejscu: 64 cm
Obwód łydki : 41 cm
W którym miejscu najszybciej tyjesz : biodra, pupa, uda,
W którym miejscu najszybciej chudniesz : biust i generalnie „góra”,
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często)
Od kilku lat rower stacjonarny. W 2010 roku dzięki diecie Montignaca i sesjom rowerowym schudłam do 65 kg. Czasem biegałam, ale zbytnio tego nie lubię, więc i zapał szybko mijał. Teraz wiem, że nie jest to sport, który powinnam uprawiać, ze względu na duże uda ;) Mogę chodzić na spacery/marszobiegi - mam las pod ręką
Co lubisz jeść na śniadanie: owsiankę z owocami, czasem kanapki z wędliną, jajecznicę na maśle, jajko na miękko,
Co lubisz jeść na obiad : mięso/ryby plus warzywa; lubię ziemniaki, ale mogę bez nich żyć ;)
Co jako przekąskę : owoce i orzechy,
Co jako deser : generalnie nie jem deserów. Kiedyś jadałam kisiel lub budyń, ale porzuciłam bez żalu;)
Ograniczenia żywieniowe : brak, może tylko nie za dużo strączków i kapusty,
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : miesiączki bolesne, nieregularne, regulowane douphastonem. Owulacja z bólem brzucha, pms szaleje;) Na początku czerwca b. r. okazało się, że jestem w ciąży, niestety poroniłam (poronienie samoistne), obecnie czekam na miesiączkę.
Preferowane formy aktywności fizycznej: dzięki SFD wiem, że siłowy, aero – interwały na rowerze stacjonarnym.
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : aktualnie folik, magnez, omega 3, tran, herbata z pokrzywy i korzenia mniszka (wyczytałam w którymś dzienniku, mam nadzieję, że nie robię sobie krzywdy – ładnie mi woda schodzi, nie jestem opuchnięta).
Stosowane wcześniej diety : uuuu, tu będzie długo :/
W zamierzchłych młodzieńczych czasach dieta wyniszczająca ok. 500 kcal plus masa ćwiczeń, później jakoś nie pamiętam nic szczególnego. W 2010 roku krótko mocowałam się z Dukanem, ale to nie dla mnie, źle się czułam, mogłam nie wychodzić z toalety. Na dłużej zostałam z Montignac’iem, który nauczył mnie dobrych połączeń żywieniowych i smaku mąki typu 2000;) Dieta plus ruch spowodowały, że schudłam ok 7 kg. Wszystko wróciło.
Na sfd trafiłam w lutym tego roku. Trochę zajęło, zanim ogarnęłam forum i zasady (a i tak wielu rzeczy jeszcze nie wiem), i postanowiłam się zarejestrować oraz otworzyć dziennik. Od kwietnia/maja przygotowywałam się do zmian. Kupiłam hantle (łącznie 20 kg), piłkę, mam też motylka oraz rower stacjonarny.
Wypróbowałam trening obli na piłce oraz dla początkujących/zielonych. Startowałam z 1 kg, aby sprawdzić co to jest, ostatnio 2,5 kg w I obwodzie, II seria 5 kg, ale za ciężko było. Teraz próbuję wypośrodkować na 3,75 kg, zobaczymy. Obecnie najbardziej zależy mi na szlifowaniu techniki.
W tym momencie nie mam możliwości korzystania z siłowni. Mieszkam w małym mieście, są dwie siłki, ale takie mordownie, że chej Jak się ostukam z ciężarem, wyczuję swoje możliwości i poczuję pewniej w tym temacie, nie ma przeciwwskazań do uczęszczania.
Mam silne nogi, za to zero siły w rękach. Jeśli Szefowe to zaakceptują, chciałabym ćwiczyć 3 x w tyg. trening siłowy i ewentualnie 2 x aero/ rower stacj. po siłowym, lub w dni pomiędzy. Interwały robię 15 minut 30/30 (mogę dodawać interwał więcej do kolejnej sesji), plus zawsze rozgrzewka i rozciąganie.


Studiując dzienniki innych dziewczyn, zauważyłam „dziwne” pytania Martuccy, więc mogę napisać, że:
- mam kota, a właściwie kotkę (opiekuję się nią, ale nie śpi ze mną w pościeli i nie mieszka w domu),
- tłuszcz na udach jest trudny do uchwycenia,
- mam dużo spodni, noszę je przeważnie zimą, teraz głównie spódnice, choć lubię lniane spodnie,
- mam siedzącą pracę, ale tak serio siedzącą czasem, jak nikogo nie ma strzelam sobie przysiady na rozruch, ale to nieczęste zjawisko.
- mam niskie ciśnienie, piję 2 kawy dziennie, naturalne, czarne,
- nie słodzę kawy ani herbaty.

Moje zdjęcia są fatalne. Dopóki ich nie zrobiłam, nie wiedziałam, że moja figura jest tak okropnie nieproporcjonalna. Wiem, że nigdy nie będę wiotką nimfą (wolę twardo stać na ziemi ), ale zdjęcia uświadomiły mi ogrom zaniedbań oraz pracy, jaki jest przede mną (z Waszą pomocą mam nadzieję ). Zdjęcia w bieliźnie mogę przesłać na priv, za Chiny Ludowe ich nie upublicznię. Zwyczajnie, masakra jest

Miska.
Raczej wywalam nabiał, a może nie?
Poza tym, wsuwam krzyżowe, tylko nie wiem, czy je wliczać czy nie. Nie do końca też wiem ile kcal powinnam jeść i jaki rozkład BTW przyjąć. Na podstawie wyliczeń oraz innych dzienników przyjęłam 1800 kcal: 130 B/170 W, reszta z tłuszczy ok 70g.




Wiem, ze dużo chleba, ale to mój wypiek z mąki 2000, poza tym dodatek do śledzi, a nie zjem śledzi z ryżem
Zaraz wstawię rozpiskę z treningu.


Zmieniony przez - SpaceMM w dniu 2012-07-24 09:04:31

Zmieniony przez - SpaceMM w dniu 2012-07-24 09:05:53
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Witam
Ładny start
Wiesz, że śledź i ryż to nawet niezłe połączenie ale ja jadłam w śmietanie

Myślę, że BTW, które przyjęłaś jest ok i powinnaś się kręcić koło 1,8 k

Akurat jest sezon urlopowy więc uzbroi się w cierpliwość
Powodzenia
Wysłana -
Dziękuję :)

Mam nadzieję, że mnie nie objadą z góry na dół
Wysłana -
Hej

Pierwszy krok za Tobą, witam w Ladies

Tutaj masz link do treningów w domu:
http://www.sfd.pl/-t438773.html

Na pewno dziewczyny się Tobą zajmą, będę zaglądać i dopingować.
Powodzenia
Wysłana -
Ej no nie będzie tak źle
Ja mam tyle samo wzrostu i z białkiem i tłuszczami kręcę się w pobliżu ale ww mam więcej ale ja się nie redukuję
Rozkład jest naprawdę ok
Wpisuj miski i treningi i czekaj
Wysłana -
Dziękuję Dziewczyny


Poniżej mój, pożal się Boże, trening:

Trening do domu do wykonania ze sztangielkami:

trening A, 2 x 15 powtórzeń:
1) Wznosy nóg z leżenia
2) Wspięcia na palce obunóż (2 x 3,75 kg, ale czuję, że mogę więcej)
3) Przysiady klasyczne z hantlami (2 x 3,75 kg)II seria ciężko
4) wejście na ławkę z hantlami (2 x 3,75 kg) II seria ciężko, robię po 15 na każdą nogę
5) wznosy z opadu (2 x 2,5 kg)
6) Pompki klasyczne max powtórzeń (damskie, po 15)
7) Podciąganie obciążenia wzdłuż tułowia, oburącz (2 x 3,75 kg)
8) Pompki w podporze tyłem, tu masiakra ;(

Dziś przypada trening B, 2 x 15 powtórzeń:
1) plank max czas (ostatnio 0:41 min.)
2) Martwy ciąg z hantlami, (2 x 3,75 kg, ale kaleczę technikę, niby wiem o co chodzi, ale jak zaczynam ćwiczyć to amnezja)
3) Wykroki z hantlami (2 x 3,75 kg)
4) wiosłowanie hantelką (2 x 3,75 kg, czuję, że mogę więcej)
5) wyciskanie hantli leżąć (jeśli masz możliwość np na taboretach, ławie wąskiej), na piłce, dziś spróbuję 2 x 2,5 kg
6) Wyciskanie hantli stojąc na barki (2 x 2,5 kg)
7) uginanie przedramion (biceps)(2 x 2,5 kg)
8) wyciskanie francuskie stojąc (triceps)(2 x 2,5 kg)
Wysłana -
Usunięty przez raKhu1 za naruszenie Pkt 4 regulaminu forum.
Wysłana -
Fotki poszły :)

Dziękuję Ruda, tylko uprzedzam, to nie jest fajny widok :/

Zmieniony przez - SpaceMM w dniu 2012-07-24 10:44:17
Wysłana -
Dostałam, muszę skonsultować jedną rzecz, odpiszę wieczorem
Wysłana -
Czekam więc na info :) Mam nadzieję, że nie każesz mi już tylko leżeć i czekać na ostatnie namaszczenie

Póki co, micha na jutro:
suszone śliwki są do śledzi :)

Suple: folik, magnez, omega 3, tran, zielona herbata, czarna też, kawa nat.,woda, 2 x pokrzywa, korzeń mniszka na noc.





Czy wpisywać tran w miskę?

Do tego warzywa zjadam: kalafior, fasolka, ogórki, pomidory, surówka z kapusty.


Zmieniony przez - SpaceMM w dniu 2012-07-24 13:06:55
Wysłana -
witaj i powodzenia ja tez mieszkam po lasem
Strona 1 z 16
Dodaj odpowiedź