SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

Slim fat -proba wydobycia piekna kobiecej sylwetki START

Wysłana -
Czesc dziewczyny,
Ciesze sie, ze Was znalazlam i na poczatku sedecznie Was wszystkie pozdrawiam.
Ja w temacie fitness jestem kompletnie zielona i z pelnym zaufaniem oddaje sie w Wasze rece. A potrzebuje Was i Waszych porad przeogromnie. Naleze do tzw. Szczuplych grubasow. Chude konczyny i caly tluszcz skumulowany na brzuchu. Od dziecinstwa mam taka konstytucje fizyczna i nic na to nie umiem zaradzic. Milosc do sernikow i paczkow widac golym okiem. Wyglada to strasznie. Zle sie z tym czuje. Czas ruszyc tylek z kanapy i zawalczyc o siebie. Prosze pomozcie ogarnac odzywianie i plan cwiczen tak aby pozbyc sie tluszczu z brzucha i pieknie rozbudowac miesnie calej sylwetki. W grudniu ubieglego roku wazylam prawie 57 kg, wedlug ksiazek to super waga do mojego wzrostu. Ale to byl sam tluszcz na brzuchu. obwod na pepku wynosil 89cm. Konczyny zawsze pozostawaly chude. Zaczelam sie odchudzac. Na diecie redukcyjnej 1400kcal do konca kwietnia a wiec przez 4 miesiace zjechalam do wagi 50 kg. Zrobilam to bez cwiczen. Tylko duzo chodzilam do 10 km marszobiegiem codziennie.
Od 10 maja zaczelam zdrowa diete i cwiczenia z Ewa Chodakowska. Ale co mam dalej robic ?
Nie wiem jaki ma byc nastepny krok. Dalsza redukcja ? Czy mam zaczac juz pracowac na mase miesniowa ? Jak zaczac ? Co jesc ? Jak dalej cwiczyc ? Mieszkam na wsi wysoko w gorach. Do najblizszej silowni 80km. Musze bazowac na domowych sposobach i cwiczeniach. Co mam jesc na mase bedac wegetarianka ? Wesprzec sie odzywkami ? Wolalabym nie.
Dolaczam zdjecia do oceny.
Dzisiaj wygladm tak:



Ankieta

Nick vvetta
Wiek 35
Nieprzerwany calkowity staz treningowy : 3 tygodnie

Waga: 50
Wzrost: 170
Obwod ramienia: 27
Obwod lydki: 31
Obwod uda: 50
Obwod bioder: 87
Obwod na wysokosci pepka: 85
Obwod talii: 70
Obwod klatki piersiowej: 85

Cel:
Zamiana tkanki tluszczowej w tkanke miesniowa. Pozbycie sie nadmiaru tluszczu z okolic brzucha. Rozbudowa miesni calego ciala. Wydobycie piekna kobiecej sylwetki. Talia osy, smukle nogi i ramiona, jedrne odstajace posladki.

Stan zdrowia

Choroby przewlekle : brak
Przebyte kontuzje: brak
Wady postawy: brak
Alergie: brak
Problemy niewiadomego pochodzenia: brak
Regularne miesiaczki: Tak
Czy przyjmujesz terapie hormonalna: Nie
Leki z przeisu lekarza: Nie

Pytania dodatkowe

Suplementy: Tak Witaminy Scitec Nutrition
Stosowane diety: Tak Od grudnia 2016 do kwietnia 2017 redukcja kalorii spadek wagi z 56 do 50 kg

Dieta: wegetarianskia od ponad 20 lat

Od 10 maja zdrowe odzywianie. Zero cukru, zero przetworzonej zywnosci, zero bialej maki, zero gazowanych napoji. Zero alkoholu.

Czy przy obecnej diecie tyjesz/ chudniesz ? : Zalezy od aktywnosci fizycznej. Przy dodatkowym treningu jest spadek wagi. Jesli cwicze tylko raz dziennie waga nie ulega zmianie.

Sprzet
Profesjonalna silownia: Nie

Jak wyglada obecny trening:

Zaczelam cwiczyc od 10 maja 2017.
Codziennie: Chodakowska Skalpel lub Turbo spalanie
5-6 razy w tygodniu pod wieczor marszobieg 6-10km/h w gorach.
Mysle aby dorzucic cwiczenia z obciazeniem na ramiona. Bo tego mi brak.











Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Porządna dieta min. 2000- 2300 kcal z dobrej jakościowo żywności + trening siłowy, spokojniejszy i raczej z czasem na regenerację (czyli nie codziennie). Hopsanki pani Ewy nie są dla Ciebie. Wstaw zrzuty z potreningu jak jesz. Kaloryczność to jedno, ale ciekawe jak dobierasz produkty
Wysłana -
Jaka redukcja? Jesteś strasznie szczupła, nie ma co redukować.
Wysłana -
Szczupła to eufemizm, ja bym powiedziala - wychudzona. A w pewnym wieku to już zaczyna zdecydowanie żle wyglądać, no i strach, że się człowiek pomarszczy. Co do brzucha. Rodziłaś? Nie masz diastasis recti? No i kolana? Nie ma tam jakiegoś problemu? Bo wydaje mi się, że nogi nie są symetryczne, mierzyłas łydki? Równe są? A co do budowania odstającyh pośladków, to na 1400 kcla i wysiłku aerobowym jest szansa wyłącznie na płaskodupie.
Wysłana -
Hej dziewczyny, dziekuje za Wasz odzew.
Wysłana -
Eveline, probuje wstawic zrzuty, wyskakuje error 500. Jak tylko sie da bede tu wrzucac swoja miske. Fajnie, ze tak rzeczowo i konkretnie podeszlas do tematu. Dziekuje. Jak myslisz, ile razy w tygodniu mialabym cwiczyc ? Trening rozlozony na cwiczenia oddzielnych partii miesniowych czy ogolnorozwojowy ? A aeroby ? Co z tym moim brzuchem ? Jak sie go pozbyc ? Bo to on jest moja najwieksza bolaczka.
Wysłana -
Kamilia, ja juz nie jestem na redukcji. Odchudzalam sie przez 4 miesiace aby pozbyc sie przede wszyskim brzucha. Jestem typowym ektomorfikiem. Taka moja uroda i nawet jesli bede jadla konia z kopytami a nie cwiczyla to wszystko zawsze pojdzie w brzuch a konczyny pozostana chude. Dlatego nazywa sie nas chudymi grubasami. Teraz odzywiam sie zdrowo. Przyszlam tu do Was aby posluchac Waszych rad bo nie wiem co i jak dalej robic. Jakie cwiczenia i jak ukladac miske. Deja vu kochana jestes ! Nikt nigdy tak dokladnie mi sie nie przyjrzal. A po to wstawilam zdjecia abyscie spojrzaly na mnie fachowym okiem. Dziekuje. Jestem typowym ektomorfikiem z minimalna masa miesniowa, dlugimi chudymi konczynami, i tlustym brzuchem. To nie jest brzuch po porodzie. To jest zwykly tlusty brzuch. Nie mam rowniez innych dolegliwosci przez Ciebie zasugerowanych. Wiesz, az od razu dokonalam pomiaro obu lydek i dokladnie je obejrzalam porownujaco. Sa takie same.
Wysłana -
A tak wyglada moja miska z dnia dzisiejszego:http://potreningu.pl/diary/meal/to-jpg/date/2017-06-03 
Wysłana -
vvetta
Eveline, probuje wstawic zrzuty, wyskakuje error 500. Jak tylko sie da bede tu wrzucac swoja miske. Fajnie, ze tak rzeczowo i konkretnie podeszlas do tematu. Dziekuje. Jak myslisz, ile razy w tygodniu mialabym cwiczyc ? Trening rozlozony na cwiczenia oddzielnych partii miesniowych czy ogolnorozwojowy ? A aeroby ? Co z tym moim brzuchem ? Jak sie go pozbyc ? Bo to on jest moja najwieksza bolaczka.


Myślę, że wystarczą Ci 3 góra 4 treningi a resztę masz odpoczywać jeśli cokolwiek ma się ukształtować. Aeroby nie są dla Ciebie. Trening fbw na początek jako adaptacja i wejście w ogóle treningi a później nie widzę przeszkód na trening dzielony. Brzuch to dieta, jakość żywności głównie
Wysłana -
vvetta
A tak wyglada moja miska z dnia dzisiejszego:http://potreningu.pl/diary/meal/to-jpg/date/2017-06-03


Tu są tylko liczby, nie widać co jadłaś a to kluczowe. Odnośnie kaloryczności wypowiedziałam się wyżej
Wysłana -
Nie moge dodawac zdjec ani edytowac posta. Niby po interwencji jest juz dobrze... ale nie jest dobrze. Sprobuje jeszcze raz wstawic dziennik odzywiania z ostatnich czterech dni.

Strona 1 z 9
Dodaj odpowiedź