SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Slim fat -proba wydobycia piekna kobiecej sylwetki START

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 21609

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Czesc dziewczyny,
Ciesze sie, ze Was znalazlam i na poczatku sedecznie Was wszystkie pozdrawiam.
Ja w temacie fitness jestem kompletnie zielona i z pelnym zaufaniem oddaje sie w Wasze rece. A potrzebuje Was i Waszych porad przeogromnie. Naleze do tzw. Szczuplych grubasow. Chude konczyny i caly tluszcz skumulowany na brzuchu. Od dziecinstwa mam taka konstytucje fizyczna i nic na to nie umiem zaradzic. Milosc do sernikow i paczkow widac golym okiem. Wyglada to strasznie. Zle sie z tym czuje. Czas ruszyc tylek z kanapy i zawalczyc o siebie. Prosze pomozcie ogarnac odzywianie i plan cwiczen tak aby pozbyc sie tluszczu z brzucha i pieknie rozbudowac miesnie calej sylwetki. W grudniu ubieglego roku wazylam prawie 57 kg, wedlug ksiazek to super waga do mojego wzrostu. Ale to byl sam tluszcz na brzuchu. obwod na pepku wynosil 89cm. Konczyny zawsze pozostawaly chude. Zaczelam sie odchudzac. Na diecie redukcyjnej 1400kcal do konca kwietnia a wiec przez 4 miesiace zjechalam do wagi 50 kg. Zrobilam to bez cwiczen. Tylko duzo chodzilam do 10 km marszobiegiem codziennie.
Od 10 maja zaczelam zdrowa diete i cwiczenia z Ewa Chodakowska. Ale co mam dalej robic ?
Nie wiem jaki ma byc nastepny krok. Dalsza redukcja ? Czy mam zaczac juz pracowac na mase miesniowa ? Jak zaczac ? Co jesc ? Jak dalej cwiczyc ? Mieszkam na wsi wysoko w gorach. Do najblizszej silowni 80km. Musze bazowac na domowych sposobach i cwiczeniach. Co mam jesc na mase bedac wegetarianka ? Wesprzec sie odzywkami ? Wolalabym nie.
Dolaczam zdjecia do oceny.
Dzisiaj wygladm tak:



Ankieta

Nick vvetta
Wiek 35
Nieprzerwany calkowity staz treningowy : 3 tygodnie

Waga: 50
Wzrost: 170