SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Skrzywienie kregoslupa Kifoza, jakie cwiczenia w domu?

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 26447

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 12 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 154
Witam mam pytane odnosnie cwiczen korekcyjnch na skrzywienie kregoslupa "Kifoza" ktore mozna robic w warunkach domowych. Nie jest to jeszcze jakis duzy stopien zaawansowania skrzywienia ale za kazdym razem co jestem u lekarza to zwracaja mi uwage na plecy. Mam wakacje i wolny czas chcialbym wlasnie przeznaczyc na poprawe mego wizerunku. Cwicze na silowni od 7 miesiecy bez zadnej przerwy stosowalem trening pod mase. Moja aktualna waga 64kg i mam 1.85m wzrostu. Moja budowa ciala to ektomorfik.
Ostatnio zauwazylem bol w dolnej partii kregoslupa przy duzym wysilku fizycznym (aktualnie przekopywalem ogrodek :P )

Pozdrawiam Fogett

Zmieniony przez - Fogett w dniu 2009-07-13 01:46:00
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 815 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 40011
Konkretnych cwiczen Ci nie poradze. Ale sam rowniez mialem ( mam?) kifoze a silownia bardzo mi pomogla. Gdybym mial zdjecia przed to bym wstawil dla zobrazowania roznicy. Musisz wzmocnic miesnie brzucha. Szukaj na necie, jest tego sporo. Na silowni wykonuj cwiczenia lezac, badz opierajac sie o laweczke. I trzymaj prosta postawe!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 410 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3380
Ćwiczenie 1: