sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Dodaj odpowiedź

Skonsultuj technikę ćwiczeń

Wysłana -
Wiele osób ma problemy/wątpliwości dotyczące poprawności technicznej wykonywanych ćwiczeń. Nasi specjaliści pomogą Wam je rozwiązać, posłużą wiedzą, doświadczeniem i radą.

Jeżeli chcesz uzyskać wskazówki zamieść filmik z nagraniem wykonywanego ćwiczenia. Zadbaj, by ujęta została cała sylwetka, najlepiej z więcej niż jednej perspektywy, zwróć uwagę na dobre światło i ubiór pozwalający na ocenę wykonania.


Dyskusje merytoryczne bardzo chętnie widziane, spam ograniczamy do minimum.

_________
Kochani,
żeby nie zaśmiecać tematu proszę o włączanie POWIADOMEK bez info o tym (lewy dolny róg -> włącz powiadomienia>.

Dziękuję

Zmieniony przez - Ruda_29 w dniu 2014-09-25 08:27:15

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zapraszamy do wrzucania filmów

Wrzucajcie wszystkie ćwiczenia jakie chcecie skonsultować nie tylko cf ale również kulturystyczne. Będą filmy, będzie się działo.

Zmieniony przez - rion10 w dniu 2014-09-24 19:26:31
Wysłana -
(a ja sobie tak z partyzanta odpalam powiadomki)
Wysłana -
Ok, to Ja pierwsza przecieram szlak

Wrzucam filmik z mojego dzisiejszego Push press (27,5kg i 30,0kg) - czy tym razem łokcie są w dobrym położeniu i jak tym razem wygląda ruch? Czy nadal dzielę na dwie części?



Wysłana -
Ciężar nie leży na pięcie- ruch ma być w dół, a niestety uciekasz do przodu.
Nie ma wspięcia na palce, co skutecznie wyłącza Ci nogi z tego ruchu.
Sztanga leży nieco za płytko na barkach i zsuwa się przy schodzeniu w dół.
Łokcie można by wykręcić jeszcze mocniej, bo uciekają Ci b. mocno do tyłu.

(wszystko powyższe widać jak na dłoni w 8 i 26 sekundzie).

Góra jest robiona do nieprawidłowej pozycji. (10 sekunda) Powinnaś mocniej wejść klatką piersiową do przodu i doprowadzić sztangę za głowę, tak jakbyś ruch zaczynała z kaptura, a nie z przodu, z barków.

Ogólnie nie jest źle, ale masz trochę do poprawy, jeśli chcesz wykonywać to ćwiczenie w 100 % poprawnie.

Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2014-09-24 21:19:48
Wysłana -
Dziękuję Pandarek, widzę że czeka mnie sporo do poprawy i ćwiczenia, ale pierwsze koty za płoty:)
Wysłana -
Leg drive ma Ci pomóc wyrzucić sztangę nad głowę.Ma być mocno i dynamicznie.
Dzięki temu ciężary rosną o kilkadziesiąt procent.

To co wykonujesz Ty nazwałbym ćwierć przysiadem połączonym z żołnierskim wyciskaniem.

Moje rady ?

1.Nie musisz schodzić tak głęboko.Lekkie zejście i cofnięcie bioder wystarczy .Później ma być strzał.
2.Weź pod uwagę zalecenia Darka.
3.Obejrzyj ten film i zobacz jak PP robią chłopaki ze Strenght Camp:






POWIADOMKI.



Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2014-09-24 22:14:39
Wysłana -
Są powiadomki
Wysłana -
też włączę - przyda się ;)
Wysłana -
Kochani,
żeby nie zaśmiecać tematu proszę o włączanie POWIADOMEK bez info o tym (lewy dolny róg -> włącz powiadomienia>.

Dziękuję

Zmieniony przez - Ruda_29 w dniu 2014-09-25 08:26:36
Wysłana -
ronie220
To co wykonujesz Ty nazwałbym ćwierć przysiadem połączonym z żołnierskim wyciskaniem.

Moje rady ?

1.Nie musisz schodzić tak głęboko.Lekkie zejście i cofnięcie bioder wystarczy .Później ma być strzał.


Sory za spam, ale nie mogę edytować. Myślałem, że wczoraj to napisałem: "uciekasz do przodu" = nie schodzisz w dół. Plecy mają być pionowo, prostopadle do podłoża, a u Ciebie robi się linia diagonalna. W 8 i 26 sekundzie to widać, ale nie napisałem tego czarno na białym, a to bardzo ważne. Oglądając filmik wklejony przez Roniego (np 3 sekunda) porównaj plecy Elliotta z Twoimi. (co bym tylko zmienił w jego wykonaniu, to praca kolan- docelowo chcesz mocno rozpychać je na boki, a nie prowadzić po linii palców, ale nie każdy musi mieć mobilność ciężarowca).
Strona 1 z 66
Dodaj odpowiedź