SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Dodaj odpowiedź

Skonsultuj technikę ćwiczeń

Wysłana -
Szajba - najszersze, triceps i przedramona rozciągaj. Jeżeli masz gumę.


- najszerszy


lub

- triceps


- nadgarstki, przedramiona - od 4.30min zaczyna się
Wysłana -
Rozciągania z gumą są kozackie
Wysłana -
Rion, rozwierając stopy na zewnątrz łatwiej mi miednicę zrotować, dzięki czemu mogę zejść głębiej. Fakt, że wtedy podwijam ogon, ale wykombinowałem sobie, że więcej korzyści wyniosę z głębokiego siadu, a lekkie podwinięcie nie będzie niosło ze sobą negatywnych skutków ubocznych. Dziewięćdziesiąt kilo to obecnie mój maks w seriach 5x5, także niespecjalnie skupiam się na ruchu w dół. W dni gdy lecą siady tylne w układzie 5x5, wykonuję również przednie w układzie 5x10 (aktualnie 70kg) i wtedy zwalniam ruch w dół i pracuję nad dynamiką ruchu w górę.
Mam spiąć brzuch? Chłopie, ja mam czterdzieści cztery lata, a od trzech lat zajmuję się sportem. Mój brzuch jest spięty Tak myślę
Popracuję nad tym

Paula, właściwie to chyba nic mi się nie blokuje, tylko mam przedramiona za długie. Myślę, że muszę popracować nad nadgarstkiem i łokciem. I o ile to pierwsze to nie problem, to nie wiem czy da się poprawić mobilność w łokciu

VVizard, dzięki za filmiki. Pooglądam, a kto wie może nawet Starretta odkurzę i poczytam
Wysłana -
Bez względu od wieku brzuch ma być spięty Jeśli z tak ułożonymi stopami jest Ci wygodniej zejść to skróć nieco zakres ruchu aby tego podwinięcia bioder uniknąć. Jakość przysiadu sporo na tym zyska a poza tym zdecydowanie zdrowiej dla kręgosłupa.
A teraz tylko czekać aż na brzuchu będzie krata
Strona 66 z 66
Dodaj odpowiedź