SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siłownia w Lublinie pólnocno-wschodnia część miasta.

temat działu:

Informator LUBELSKI

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2795

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 119
Hej ludzie!
Szukam dobrej siłowni w lbn jak najbliżej centrum miasta...
Jestem laikiem i zależy mi na czujnym okiem trenera oraz pomocną dłonią.
Zainteresował mnie SportsPark (mam do niego najbliżej) a na Sławinie nie ma żadnej siłowni... więc trzeba dojechać...
Zależy mi na szybkiej odp.
Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 26 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1345
SportsClub jest otwarty od 7 na bank :) ja chodzę tam od listopada i nie mam żadnych zastrzeżeń :) atmosfera w porządku i wyposażenie też niezłe i ciągle coś nowego dochodzi :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1930 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 30461
Uważaj na niektórych trenerów z Lublina, bo jak Cię poprowadzą to skończysz na wózku ...

Lepiej na forum ułożyć trening,dietę i dać do sprawdzenia

Nie siłą lecz odwagą zdobywaj!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 479 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10610
A gdzie dokłądnie tacy słabi instruktorzy są? Jaki klub/siłka?;) żeby wiedzieć gdzie nie iść
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 119