SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siłownia domowa 19lat staż 8miesiecy jaka ocena?

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4011

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 214
Siemka jestem nowy w grupie i w sumie nowy na siłowni staż niby 8miesiecy z przerwami nie które nawet długie, regularne treningi Od września, typ budowy ektomorfik który może jeść dużo dużo jedzenia i nie tyc, początkowe problemy ze siła kiedyś wycisnąć 36kg na klatkę był problem teraz? 68kg wchodzi moja waga jak zaczynałem 53kg teraz 60kg wzrost 168cm treningi fbw od września, zdj z napinka i bez napinki jaka jest wasza ocena? Pięta Achillesa moja to klatka bardziej tendencja do pleców barków szybko duże były oraz biceps z 30 na 34, wiek 19lat polecacie coś? jak oceniacie? Dodatek to że choruje na nadciśnienie tętnicze i nie mogę ćwiczyć tak jak wszyscy ciągle na coraz większych cieżarach muszę się przystosowac przez jakiś czas na większych żeby było dla mnie za małe żebym mógł zwiększać no i mam siłownię w domu tzn. Ławeczka i hantle i to wszystko

1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4063 Napisanych postów 45434 Wiek 3 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 347421
Witaj


Tak naprawdę w siłowni domowej można zbudować solidną sylwetkę i nie tylko Ty tutaj jesteś przykładem. Wiele osób trenujących w warunkach domowych brało później udział w zawodach. Na dobrą sprawę do rozbudowy masy mięśniowej nie potrzeba nowoczesnych maszyn, bieżni czy orbitreków. Jeśli ktoś chce zakładać siłownię domową to polecam zakupić podstawy, takie jak :


-sztanga, najlepiej olimpijska

-obciążenie, które można zrobić samodzielnie

-ławeczkę z regulacją skosu

-osobne stojaki