Witam,
postanowiłem po paru miesięcznej przerwie wrócić na siłownie !
Jednak na chwile obecną priorytet mam na treningi tenisa stołowego ( elementy/punkty) 3 razy w tygodniu po 2/3h. Jest to główny sport i chce żeby tak zostało :)
Oczywiście jak na faceta przystało chce również poprawić swój wygląd, ale nie tylko! Zależy mi również żeby zwiększenie masy i lepszy wygląd szedł w parze z większą szybkością oraz refleksem (tenis stołowy) - czytaj " lepszą pracą nóg przy stole".

Podsumowując chce osiągnąć dobry i zadowalający wygląd, nie tracąc, a nawet zyskując nie na sile, a szybkość i skoczności.
Nie zależy mi podnosić gigantyczne ciężary, jeżeli mogę osiągnać cel mniejszym (inny trening) mogę to przyjąć, przez wzgląd na priorytety.
PN WT SR - treningi tenisa
CZW PI SO N - dni do dyspozycji

Moje pytania są następujące :

1. Czy ktoś z Was trenuje w podobny sposób i mógłby podzielić się treningiem?
2. Macie może jakieś rady, którymi mogę się kierować układając plan treningowy?
3. Jaki rodzaj planu wybrać ( żeby się nie przetrenować przy takiej ilości, a żeby efekty były) ?
4. Jak dopasować ćwiczenia, żeby osiągnąć zamierzony cel(Poprawa sylwetki+szybkości,skoczności, praca nóg)?

Wiek : 19 lat
Wzrost: 177 cm
Waga: 71 kg
Typ: Ektomorfik
Dieta: Trzymana na poziomie 3500 kcal(utrzymanie wagi). Oczywiście powrót będzie się wiązał ze zwiększeniem kaloryki.

Z góry dzięki za pomoc.