SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Siłowanie na rękę - dziwna sytuacja

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1175

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 117
Siemka.
Nie wiem za bardzo w jakim temacie można dodawać takie pytania, dlatego piszę tutaj.

Od jakiegoś roku mój młodszy o dwa lata brat "łamie mnie na rękę". Może coś o mnie: W grudniu skończę 18 lat, trenuję już od paru lat w domu (pompki, brzuszki, podciąganie i kilka różnych ćwiczeń hantlami 10kg na różne partie ciała - ogólnie coś jak SW).

Można się śmiać lub nie, jednak jestem bardzo zdziwiony tą sytuacją. Dlaczego? Ano dlatego, że w bicepsie mam 3 cm więcej od niego (mam 34 cm). Ponadto przed siłowaniem się "rywalizowaliśmy" w podnoszeniu wspomnianych wyżej hantelek 10 kg dwoma rękami na raz (typowo na biceps ćwiczenie). Ja zrobiłem 22 powtórzenia, a on 12.

Sam nie wiem co o tym myśleć. Gdy się siłujemy na rękę to on w tej początkowej fazie zawsze wygrywa. Nie wiem jak to jest, ale próbowałem różnymi technikami i sposobami-bez różnicy.

Miłoby było gdyby ktoś obeznany w tym temacie się wypowiedział.
Ps: Chętnie stworzę temat w innym dziale i skopiuję ten post.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 605 Napisanych postów 36399 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 297123
A co ma obwód ramienia czy siła w podnoszeniu hantli do siłowania się na rękę? Jest gdzieś dział na forum a armwrestlingiem, poszukaj i poczytaj na czym to polega.
1

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html