SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Shotokan

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 5021

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 512 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 11084
Czy styl Shotokan sprawdza się na " ulicy " w realnej walce (ćwiczę od 9 lat )

pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 2023 lat Przeczytanych tematów 0
Pytales o Bjj. W grupie zaawansowanej cwiczy u nas czarny pas od Sworka. Mysle ze on najlepiej Ci odpowie na Twoje pytanie.


Pawel Ziolkowski

MATA JEST MYM KOSCIOLEM, PARTER MOIM NIEBEM, BRAZYLIJSKIE JIU-JITSU MA RELIGIA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51560 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Dziewiec lat i pytasz sie?

Pawel Ziolkowski

MATA JEST MYM KOSCIOLEM, PARTER MOIM NIEBEM, BRAZYLIJSKIE JIU-JITSU MA RELIGIA

Zmieniony przez - Boruta w dniu 2001-09-03 19:39:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51560 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
no wlasnie,
: )

moro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 300 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 12009
Ja też ćwiczyłem Shotokan, choć nie tak długo jak Ty i miałem okazję trzy razy walczyć(wiem że to żadna ilość ale wcale się nie martwię)naprawdę. Wyszedłem z nich jako wygrany ale daleki jestem od twierdzenia że Shotokan jest super na ulicę. Generalnie nie ma gardy, uderzenia są ćwiczone z hikite a jeżeli grupa startuje w zawodach to nie ma mowy o pożądnym kumite.