SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sezon grillowy

temat działu:

Kuchnia SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3214

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 732 Napisanych postów 1984 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 192631
Hej.

Z okazji zbliżającej majówki sezon grillowy rozpocznie się na całego i będzie trwał minimum do końca sierpnia. To trudne nie jeść kiełbas, zagryzając białym chlebem i siedzieć z wywieszonym jęzorem i głodnym brzuchem

Jakie są wasze dietetyczne, fit, zdrowe przepisy na grilla?
Ja zrobić pierś z kurczaka żeby nie była sucha i twarda jak tektura albo surowa?
Jakieś konkretne ryby polecacie, warzywa z mięsem?
Można zrobić mielone mięso na grillu? Jeśli tak, to jak?
Jestem zielona w temacie i zawsze jadłam kiełbaski i kaszankę, karkówki nie lubię.
Poratujcie i podzielcie się, dzięki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 987 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 93341
1. Używaj aluminowej tacki na grillu. To zmniejsza stopień zwęglenia, ilość dymu w którym leży jedzenie i zawartość szkodliwych substancji w grillowanaych produktach.

2. Mięso mielone - pewnie. Po prostu burgery. Można też do nich dodać siekane warzywa. Nie tylko wołowina - mozna je zrobić z indyka lub kuczaka.