SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Seria pytań o pierwszą redukcję

Wysłana -
2900 już jest bardziej prawdopodobną ilością kalorii od których masz zacząć redukcję.
Wysłana -
Wzór swoją drogą, na podstawie zmiany kompozycji sylwetki należy kalibrować w odpowiedni sposób dietę. Możesz przyjąć owe wartości za wyjściowe, niemniej zawsze warto zacząć od wyższego pułapu kalorii .
Wysłana -
Za waszą radą zwiększyłem kaloryczność do 2500 ( wyjściowe 2900 ).

Zrobiłem do oceny przykładowy plan żywieniowy dzisiejszego dnia. W poniedziałki, środy i piątki trening zaczynam o 15 więc posiłek przedtreningowy o 13, następnie zaraz po trochę węgli, 30 minutach białko i gotowanie więc posiłek potrenigowy po 1,5 godziny od zakończenia czyli 18.30.

Dodałem również przykład dnia treningowego.











Zmieniony przez - bender42 w dniu 7/9/2018 7:01:03 PM

Zmieniony przez - bender42 w dniu 7/9/2018 7:09:50 PM
Wysłana -
od razu daj węgle i białko nie musisz po węglach czekać pół godziny.
jedynka dójka tak słabo zwłąszcza dwójka.
Wysłana -
Posiłek 1 można połączyć z posiłkiem 6. Nie ma sensu rozdzielać na węglowodanowy i białkowy. Daj pełnowartościowy.
Wysłana -
Dodatkowo olej rzepakowy to dobre źródło krótkołańcuchowych omega 3, niemniej musisz wiedzieć, że być tłoczony na zimno - ten uniwersalny do wywalenia. Brakuje ogólnie omega-3, mielone kupne mięso jest wysoko przetworzone - zrezygnuj z tej opcji. Pamiętaj o urozmaicaniu swojej diety.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź