SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SZYMON ŁADA

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 889

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 251 Napisanych postów 41358 Wiek 52 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 126211
Perfect Body:
Z racji tego, że nasz magazyn jest przeznaczony dla wszystkich entuzjastów zdrowia, nie wszyscy nasi Czytelnicy mogą Cię znać... - mam nadzieję, że im wybaczysz. Czy możesz powiedzieć nam coś o sobie?

Szymon Łada:
Mam 27 lat. Trenuję od 12 lat. Kulturystyka to przede wszystkim moja pasja i styl życia i mam nadzieję, że będę trenował tak długo, jak zdrowie pozwoli.

PB:
W jaki sposób i właściwie dlaczego zająłeś się kulturystyką?
SŁ:
Odkąd pamiętam, zawsze byłem związany ze sportem. Nie przypominam sobie, żebym miał jakieś

(...)

PB:
Wyobraź sobie taką sytuację: Jesteś jedynym sędzią, na scenie masz Arnolda Schwarzeneggera, Lee Haney’a, Doriana Yatesa, Ronnie Colemana, Jay'a Cutlera, Phila Heatha — kto wygra i dlaczego?
SŁ:
Kulturystyka to nie jest sprawiedliwa dyscyplina sportu. Każdy z tych zawodników był mistrzem i każdy w innych czasach. Arnold w dzisiejszych czasach

(...)

PB:
Jak wygląda Twój obecny trening dzielony (mam na myśli podział na partie ciała, ćwiczenia, serie i powtórzenia)?
SŁ:
KLATA + BICEPS
Klatka piersiowa
Rozpiętki jako

(...)

PB:
Ile węglowodanów, tłuszczów i białka na kilogram masy ciała (MKC) jesz podczas sezonu masowego?
SŁ:
Białko zawsze jest w granicach od

(...)

PB:
Bierzesz jakiś suplement przedtreningowy? Jeśli tak, jakie powinny być najważniejsze składniki suplementu, który bierzesz o tej porze dnia i dlaczego?
SŁ:
Przed treningiem zawsze stosuję BCAA MEGA CAPS® w ilości 20 g, Gold-Vit C® 1000 mg Forte, kofeinę w ilości 200-400 mg. Czasami suplementy na bazie AAKG, wtedy kiedy czuję, że moje mięśnie nie są odpowiednio wypoczęte i może być problem z uzyskaniem odpowiedniej pompy mięśniowej (np. REDWEILER®).

PB: