sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

SFD Team: Łukasz Modzelewski i Przemek Górynowicz

Wysłana -
WITAM!

Na starcie oczywiście podziękowania dla SFD za wsparcie, włączenie mnie do teamu
Od teraz, razem z Martą(Fit Flower), Anią(Ania Nawrot), Mariuszem (MARIAN 17 ), Łukaszem(luki77),Dymkiem(Cienki Gościu), Wiktorem (wiktor.grybos) jestem w Teamie Sportowego Forum Dyskusyjnego

O MNIE:

Większość mnie tu już dobrze zna, więc nie będę się bardzo rozpisywał. Przemek Górynowicz, 22 lata, instruktor oraz trener personalny w Warszawskiej siłowni OneWay Health Club, czynny zawodnik IFBB
Dotychczasowe osiągnięcia:

-5 Miejsce Debiuty Kulturystyczne 2014 kat. kulturystyka klasyczna +180cm
-4 miejsce Mistrzostwa Śląska 2014 kat. kulturystyka klasyczna juniorów
-1 miejsce Mistrzostwa Śląska 2015 kat. kulturystyka klasyczna juniorów
-1 miejsce Mistrzostwa Polski WBBF 2015 kat. junior open
-1 miejsce Mistrzostwa Śląska 2016 kat. kulturystyka klasyczna juniorów
-6 miejsce Mistrzostwa Polski seniorów 2016 kat. kulturystyka klasyczna +180cm

Obecnie odpoczywam po sezonie startowym, z lekka nadzieją na start w Mr. Olympia amatorów w Pradze na jesień, ale uzależnione jest to od funduszy. MPJ raczej odpuszczam z przyczyn które każdy już zna, i nie chcę do tego wracać.

TRENING:

Ćwiczę 5-6x w tygodniu, treningiem PUSH / PULL / LEGS. Całość wygląda tak:

LEGS 1

1. SQ R10
2. Suwnica stopy szerokość barków 15/12/10/10/10
3. Wykroki ze sztangą 4x12
4. MCNPN z hantlami 25/20/15/15/15
5. Uginanie jednonóż stojąc 4x15


PULL 1

1. Wiosło sztangą R12
2. Wiosło hammer jednorącz 20/15/12/12/12
3. Ściąganie szeroki neutral 5x15
4. Odwodzenie w tył na maszynie 20/15/12/12/12
5. Uginanie hantlami 4x15


PUSH 1

1. WL R15
2. Gironda dips 4x max
3. Rozpiętki poziomo 3x20
4. Unoszenie hantli przodem 25/20/15/15/15
5. Dipsy 4x12


LEGS 2

1. SQ na hack-maszynie R12
2. Suwnica wąsko 20/15/12/12/12
3. Bulgarian SQ 4x15
4. Uginanie leżąc 20/15/12/12/12
5. Uginanie z hantlą 4x15


PULL 2

1. MC R10
2. Drążek szeroko nachwyt 6x max
3. Wiosłowanie leżąc 5x12
4. Odwodzenie w tył na maszynie 20/15/12/12/12
5. Uginanie maszyna modlitewnik 4x20


PUSH 2

1. Gironda dips R10
2. Wyciskanie hammer klatka 15/12/10/10
3. Wyciskanie hantli skos 4x12
4. Wyciskanie hammer barki 20/15/12/12/12
5. Prostowanie przedramion nachwyt 4x20


LEGS 3

1. Wyciskanie suwnica R15
2. Prostowanie siedząc 25/20/15/15/15
3. SQ przy piłce 4x20
4. MCNPN ze sztangą 15/12/10/10/10
5. Uginanie leżąc 4x12


PULL 3

1. Wiosło półsztangą R15
2. Ściąganie szeroko nachwyt 25/20/15/15/15
3. Ściąganie hammer podchwyt 5x20
4. Podciąganie klamry wyciągu dolnego do brody 25/20/15/15/15
6. Uginanie sztangą modlitewnik 4x12


PUSH 3

1. Wyciskanie sztangi skos R12
2. Wyciskanie sztangi skos dół 20/15/12/12
3. Wyciskanie hantli poziomo 4x15
4. Wyciskanie sztangi siedząc 15/12/10/10/10
5. Francuz sztangą leżąc 4x15

DIETA:

Obecnie w DT mam 220g B / 90g T / 700g WW, w DNT 250g B / 150g T / 50g WW. Taka rotacja super na mnie działa, pozwala trzymać wrażliwość insulinową na dobrym poziomie, a co za tym idzie ciągle niezłą formę.
Każdy dzień jest inny, więc nie będę wklejał nawet schematu. Posiłki będę przedstawiał na bieżąco.

SUPLEMENTACJA:

Tylko suple marki SFD i AllNutrition. To co na zdjęciu



Dawkowanie:

WPC Protein Plus: 30g rano
WPC Protein Econo: 50g po trneingu
BCAA G-MAX: 30g na treningu
BCAA 8:1:1: 20g po treningu
Taurine Body Support: 10g po treningu, 10gna noc
Carbo Multi Max: 35g na treningu
Vitamin D3: 1 tabs rano, 1 tabs na noc

OBECNA FORMA:

Myślę że najlepiej jak pokażę formę z zawodów
































ŁUKASZ MODZELEWSKI

No to zaczynamy

Przedstawiać się również nie będę bo większość forumowiczów mnie dobrze zna jako,że na forum jestem już sporo lat.

PLANY:

W tym roku nie planuję już żadnych startów skupiam się wyłącznie na budowie masy i poprawieniu słabszy partii tj.nóg,brzucha,ramion,głównie tricepsów i poszerzeniu barków bo jeden sędzia powiedział mi że to główny mankament za który przegrywam,nie wiem czy się z tym zgodzić czy nie ale postanowiłem dowalić barki jeszcze bardziej

DIETA:

nie będę rozpisywał konkretnych posiłków bo za każdym razem wygląda to trochę inaczej u mnie ale podam jakie makro obecnie stosuję,ogólnie będę starał się co dzień wpisywać i robić foty jak wyglądała miska.Obecne makro

b-ok.400g
ww-od 400 do ok 650(zależnie od trenowanych w danym dniu partii)
t-120g ale będą rosnąć do 200 może 250g,głownie nimi mam zamiar teraz podbijać kalorykę

TRENING:

trenuję bez jakiegoś planu czy schematu,staram się jedynie trzymać jakiejś kolejności trenowanych partii ale też róznie to bywa,czasem rozdzielam treningi a czasem dodaję mniejszą partię do większej lub trenuję którąś 2x w tyg.a innej nie trenuję przez 2 tyg.wcale,jak to wygląda będzie można zobaczyć w "praniu".Staram się trzymać takiej kolejności ale nie zawsze tak jest:

1.czworogłowe cieżko+dwójki lekko,brzuch
2.klatka+bok barków
3.plecy,brzuch
4.barki,dwugłowe ciężko
5.bicepsy,tricepsy,przedramiona

dni wolne wtedy kiedy potrzebuję ale zwykle trenuję 5-7 dni pod rząd i robię dzień przerwy

SUPLEMENTACJA:

Wpc Protein Plus -50g po treningu+w ciągu dnia jako zamiennik lub dodatek do posiłków

Vit. D 2000 -1kaps.do śniadania

Vitamin Complex -1kaps.do śniadania

Vitamin C Antioxidant -2g do śniadania i 2g po treningu

Creatine Muscle Max -15g po treningu

BCAA 8:1:1 Strong Formula -20g w czasie treningu

Glutamine Recovery Amino -15g w czasie treningu i 15g na noc

L-Arginine -10g bezpośrednio przed treningiem



Trochę fotek,pierwsza zestawik supli od sfd/allnutrition jedzenia z ostatnich dni+fotki z zawodów.Fotki aktualnej formy dodam na dniach obecnie waga na czczo ok 120 czyli +-7kg więcej od startowej.







































Zmieniony przez - Banan w dniu 2016-05-07 09:37:32

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
No to melduje się i tu!
Wysłana -
bede wpadal
Wysłana -
Jestem
Wysłana -
powiadomki

licze na to ze kasa sie znajdzie na te zawody w Pradze
Wysłana -
wpis dla powiadomień:) Powodzenia! :)
Wysłana -
Powodzenia i tym razem
Wysłana -
Wczoraj dopiero rozpocząłem nadrabianie szczegółowe zaległości z poprzedniego dziennika, a dziś już nowy.

Przemo teraz roztrenowanie i krótka masa?
Wysłana -
Jestem i ja. Powodzenia
Wysłana -
ode mnie wpis poleci dziś wieczorem jak wrócę z roboty,Banan już przerzuci do pierwszego postu ;)
Wysłana -
Jestem :)
Strona 1 z 581
Dodaj odpowiedź