SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

SFD CHALLENGE - 100 000 przysiadów w 2017 roku !

Temat przeniesiony z 'Trening dla zaawansowanych' przez: Banan
Wysłana -


CEL: 100 000 przysiadów w 2017 roku. Damy radę?

Pozostałe wyzwania:
- 150 000 pompek w 2017 r. "Push Up Challenge"
- 125 000 podciągnięć na drążku w 2017 r. "Pull Up Challenge"



Ostatnie z trzech noworocznych wyzwań to kochane przez wielu, a przez innych nielubiane - przysiady

Co zaliczamy jako 'przysiad'? Wszelkie formy jego wykonania ale obunóż, czyli przysiady ze sztangą na barkach, hack squats, front squats, sissy squats, overhead squats, zercher squats, box squats, itd.
Możecie wliczać powtórzenia rozgrzewkowe, robocze, maksymalne, itd. byleby były to formy siadów wykonane obunóż.

Nie wliczamy różnorakich form przysiadów, które da się wykonać jednonóż np. bulgarian split squat, lunges/wykroki itp. Tego się trzymajmy


Pamiętajcie ma to być przede wszystkim dobra zabawa, ale też wątek motywacyjny, który stanie się na koniec roku poniekąd dziennikiem naszych wspólnych osiągnięć. Mam nadzieję, że temat ten (jak i pozostałe dwa wyzwania) zmotywują chociaż kilka osób w ciągu dnia, aby dorzucić swoją 'seryjkę' , ruszyć się od komputera, czy zrobić trochę więcej powtórzeń niż robicie na co dzień. Każdy mały krok do przodu to już coś!

Namawiamy do udziału wszystkich! Jeżeli nie lubisz / nie chciałeś trenować nóg - zmień to!
Trening nóg, a w szczególności wykonywanie przysiadów to same korzyści płynące dla naszego organizmu od wzrostu masy i siły mięśniowej, przez wyrzut hormonów (szczególnie dla mężczyzn ważnego - testosteronu, jak i hormonu wzrostu), po jędrne pośladki (to na pewno ucieszy kobiety) i lepsze samopoczucie (wzrost endorfin). Nie wiem jak Wy , ale ja najlepszy humor mam zawsze po treningu nóg


Oczywiście miło będzie jeżeli będziesz chciał udostępnić filmik z wykonaniem danej ilości przysiadów w celu potwierdzenia (w opisie filmiku np. na youtube możesz podać link do naszego wyzwania - zachęcić tym samym innych do wspólnego udziału)

Każda kolejna osoba dopisuje swoją liczbę wykonanych danego dnia podciągnięć i dodaje do liczby poprzednika.
np. Post 1: 10
Post 2: 10+20 = 30
itd.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
"Oczywiście miło będzie jeżeli będziesz chciał udostępnić filmik z wykonaniem danej ilości podciągnięć w celu...."
czy nie powinno być ilość przysiadów?
Wysłana -
Jasne! Dzięki za czujność, już poprawione
Wysłana -
Czy wall ball zalicza się jako przysiad ?
Wysłana -
Pewnie będzie sporo takich pytań , a różnych form wykonania 'przysiadu' jest całe multum , na pewno też wielu nie znam Jednak - jest przysiad , jest obunóż , do tego obciążenie w postaci piłki - więc jak najbardziej TAK
Wysłana -
Dokładnie wszelakie formy przysiadów trzeba liczyć od klasycznych siadów po thustersy
Wysłana -
No to zaczynam wynikiem z porannego treningu !!

150
Wysłana -
Jeżeli dopuszczalne są bez obciążenia to mogę do pobudki porannej dorzucić trochę przysiadów też, bo w domu to chyba z wiadrem albo 10kg cukru jedynie jako obciążenie, ale to by mi powiedzieli w domu, że już całkiem zgłupiałem :D
Szkoda, że nie zaczęło się wyzwanie około września 2016 jak robiłem na treningu 10 serii po 15-10 siadów :(


Zmieniony przez - DJ_DoDo w dniu 2017-01-04 14:18:28
Wysłana -
Oczywiście jak ktoś nie ma możliwości zrobienia z obciążeniem ale chce dołączyć do zabawy - to jak najbardziej może dorzucić swoje przysiady bez
Ja swoje będę dorzucał z obciążeniem minimum ten 1x w tygodniu po treningu nóg :P
Wysłana -
ja dorzucać będę codziennie przynajmniej 15 z rozgrzewki plus rano będę sie starał robić (jak będę chciał pomagać w pompkach, podciągnięciach i przysiadach to wstawać muszę 20 minut prędzej :D ) plus dwa razy w tygodniu po treningu nóg, ale ze wszystkich wyzwań najprędzej pojdą chyba pompki :D
Wysłana -
fsl
No to zaczynam wynikiem z porannego treningu !!

150



Zaawanasowana to jestem tylko wiekiem, ale się dorzucę


50 thusters

Czyli 150+ 50=200
Strona 1 z 100
Dodaj odpowiedź