SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Słabe efekty treningów

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć Mężczyzna
Wiek 16lat
Waga 60kg
Wzrost 184cm
Cel treningowy Masa mięśniowa
Staż treningowy na siłowni 2 miesiące
Uprawiane inne sporty narazie brak
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) Drążek, hantle
Dieta przez 2 mies stażu 2950 kcal ale schodze na 2800. białko minimum 2kg masy ciała jest
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) Barki wysunięte do przodu ?
Zażywane suplementy Witaminy firmy olimp
Ostatnio przerabiany plan plan domatora: Wykroki - 4 serie
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)
Wysłana -
prostsze ćwiczenie niż pompki szwedzkie tylko że nogi trzymane wyżej ? Jeśli chodzi o czucie mięśni to pompa jest na każdym treningu a przy tych pompkach to przy robieniu do upadku zazwyczaj na końcu spadam z krzesła XD

Dobra spróbuję robić dalej - koksić xd
W sumie masz rację te 3/4 czasu z tych 2 miesięcy to była rehabilitacja XD. Ogólnie to wszyscy na mnie pająk mówią bo chudy i długi


Zmieniony przez - wymiatacz568 w dniu 2018-03-20 21:06:28
Wysłana -
Radze nie szukać ćwiczeń które mocno męczą organizm fizycznie, po prostu dawaj mięśnią bodziec do rośnięcia ale im mniej się przy tym zmęczysz tym (zwłaszcza będąc początkującym) dłużej trwa twoja motywacja do ćwiczeń. Wyciskanie francuskie, wznosy bokiem czy wioslowanie hanlami jest moim zdaniem przykładem dosyc przyjemnego cwiczen i takie polecam, bo wiem z doświadczenia że dłużej na takim treningu pociągniesz, a efekty podobne i mniej kontuzji.
Wysłana -
Każdy pająk może się z czasem przerodzić w spidermana
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź