SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

SŁABA REGENERACJA JAKI TRENING NAJLEPSZY

Wysłana -
Witam. Od ponad 5 lat trenuje splitem niezmiennie, było fajnie do momentu ,kiedy zdjagnozowano u mnie hashimoto i insulinooporność zaczeły sie problemy z regeneracją potreningową. Tarczyca wychamowała metabalizm , a insulina nie karmi moich miesni tak jak powinna. Po treningu klatki w poniedziałek mam do piątku ból w miesniach, o plecach i nogach to już nie wspominam. Szukam planu, metody treningowej gdzie dany miesień nie bedzie trenowany zbyt mocno na jednym treningu , serie robocze rozłożone w czasie całego tygodnia. Przykładowo jeśli trening klatki rozbije na dwa dni i zrobie tylko dwa cwiczenia po 4 serie,czy taki trening bedzie tak samo efektywny jak ten gdzie przez godzine katuje tylko klatke robiąc 4lub 5 cwiczenia? Mam wrazenie ze robiąc tylko 1 lub 2 cwiczenia na daną grupe mieśniową danego dnia pozwoli mi szybciej pozbierać się do kupy . Niewiem jak taki plan rospisać aby każda grupa była trenowana chociaż dwa razy , po tylu latach splitu bedzie ciezko zadowolic sie dwoma ćwiczeniami na klatkę w poniedziałek Może jakiś FBW ? Musze dokonać zmian bo stoje w miejscu i ten ciagły ból jak bym pierwszy raz poszedł na siłownie.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zrób sobie trening push pull partia 2 x tydzien. Tak efekty na takim będą a może i nawet lepsze bo stymulujesz mięsień 2 razy.
chyba etap 5 albo 6
http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 
Wysłana -
Współpracujesz z jakims dietetykiem ? Bez tego ciemno to widzę.
Wysłana -
Robilek jakies przerwy od treningow? Jezeli nie zrob na poczatku jakas pause tygodniowa i przeanalizuj wszystko.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź