SFD.pl Po 35 roku życia

Dodaj odpowiedź

S I Ł O M A S O R Z E Ż B A

Wysłana -
Wracam i znowu będę pisał o treningach.Dlaczego tutaj ? Bo w tym dziale jest luzik jezeli chodzi o prowadzenie dziennika np.Giaunaremo:), w innych dzialach lub forach młodzi,czasami za młodzi moderzy za bardzo przejmuja sie rolą i za bardzo biora sobie do serca swoje obowiazki czego nie jestem w stanie zaakceptować.
Tutaj Masti i Flex tak nie ścigaja i jest gut :)

Mój obecny trening nazywam sobie regeneracyjnym
1.plecy,brzuch i 1 ćw na nogi
2.Klatka ,biceps ,przedramięi 1 ćw na nogi
3.wolne
4.Barki,triceps,brzuch i 1 ćw na nogi
5.wolne
trenuje co drugi dzien ,lub 2 dni treningu i dzien przerwy

dieta -nic nie licze ,staram sie tylko spozywac duzo białka i jeśc zdrowe nieprzetworzone produkty ,no ale w praktyce różnie z tym bywa,nie zalezy mi redukcji z klapkami na oczach ,po pierwsze to nie zdrowe i nieprzyjemne ,po drugie osłabia i nie tylko mięsnie lecz takze stawy i ściegna co potem jest przyczyną kontuzji.Przynajmniej ja tak miałem.
podoba mi sie redukcja ,ktora zrobił-robi,prezentuje Xzarr ,-porządne jadło i porządne efektywne aeroby.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
odwieczne marzenie ... SIŁOMASORZEŻBA jak Ci sie uda Nobel murowany , będę śledził
Wysłana -
Będę śledził
Wysłana -
ALEXANDER63, powodzenia.
Będę wpadał tu.
Wysłana -
wpis do powiadomek
Wysłana -
powodzenia będę zaglądał
Wysłana -
Klatka
1.wl 4s 15-12-10-8p
2.rozpiętki na maszynie 2s 12-10p
3.wyciskanie hantli skos 2s 12-10p
4.wyciskanie na maszynie dól klatki)2s 10p
5.linki 2s 12p

Biceps
1.uginanie młotkowe z hantlami 3s 15-12-10p
2.modlitewnik ze sztangą 2s 10p
3.uginanie z hantla w skłonie 2s 12-10p
4.uginanie od ud ze sztanga siedząc 2s 12-10p

Przedramię
1.uginanie nadgarstkow ze sztanga z tyłu 2s 15p

Dwugłowy uda
1.uginanie na maszynie siedząc 4s 15-12-10-10p

co myślicie o tym ćwiczeniu i technice ,wydaje mi sie ,ze gość jakos wysoko podnosi łokcie??? oprocz kapturów chodzą mu barki ,a moze to tak ma byc ,nie wiem ?






Wysłana -
Na pewno niewygodnie się ćwiczy w takich spodniach
Wysłana -
Hej,

Dla mnie osobiscie tego typu cwiczenia sa lagodnie mowiac: idiotyczne :)

Ja tez robie masoredukcjorzezbiokondycjewytrzymalosc :) wiec polaczymy sily i wynajdziemy nowa droga ... new age w treningu :)

Powodzenia na nowej drodze :)
Wysłana -
bede zagladac co tu sie dzieje
Wysłana -
J/w ćwiczenie... chyba dość dziwne

Widziałem coś podobnego, ale w formie szrugsu, czyli bez pracy łokci.
Strona 1 z 16
Dodaj odpowiedź